چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

پیام تبریک مدیر کل راه شهر سازی لارستان به مناسبت هفته دولت

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهر سازی لارستان ، مهندس داریوش نصر مدیر کل،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز رجایی…

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهر سازی لارستان ، مهندس داریوش نصر مدیر کل،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز رجایی و باهنر ، آغاز هفته دولت را تبریک و تهنیت گفت .

متن این پیام به شرح ذیل است :

شهریور، یادآور پرواز دو یار دیرینه امام ، دو پرستوی سبک بال ،دو معلم اخلاق و انسانیت و معرفت وخلوص وآغاز هفته دولت است.

تلاش های فراوان این خادمان مخلص ملت ، در راه اعتلای کشور و سربلندی ایران اسلامی بسیار ستودنی است ، چرا که شهادت این راست قامتان ، همواره الهام بخش کوشش ها و فعالیت هایی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی جویی و کمال یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن ، انجام می دهند .

و اما هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و همدلی و همزبانی را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر، زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را فراهم آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام دولت و  بويژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد بويژه كارمندان اداره کل راه و شهر سازی لارستان تبریک عرض نموده و امیدوارم با عنایت معبود بی همتا در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره)  و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولايت حضرت خامنه ای (مد ظله العالی)، در جهت تحقق اهداف متعالی این نظام مقدس و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشند. انشاء ا…

 

داریوش نصر

مدیر کل راه و شهر سازی لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین