چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

پیام وحدت آمیز رئیس حوزه علمیه لارستان

حجة الاسلام موسوی، مدیر حوزه های علمیه لارستان طی نامه ای، ضمن تبریک به مردم لارستان و تقدیر از بزرگان شهر و دست‌اندرکاران، مردم و مسئولین را به همدلی و…

حجة الاسلام موسوی، مدیر حوزه های علمیه لارستان طی نامه ای، ضمن تبریک به مردم لارستان و تقدیر از بزرگان شهر و دست‌اندرکاران، مردم و مسئولین را به همدلی و وحدت فراخواند. به گزارش میلادلارستان، متن نامه منتشر شده، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم و صلوات الله التامة علی نبیه و اولاده الائمه الکریم
مردم اعزه و ولایتمدار لارستان کبیر ادام الله عزهم
سلام علیکم جمیعا و علی عباد الله الصالحین

بار دیگر خون اجداد شریف بزرگوار شما مردم متدین و ولایتمدار این منطقه در رگ اجداد و نوادگان آنان جوشش و با همدلی و همفکری باعتبار ید الله مع الجماعة حرکتی ماندگار به خروش و عاقبت به ثمر نشست.

مطالبه عمومی از مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته و موافقت معظم له با انتخاب حضرت حجة الاسلام و المسلمین حاج آقای شیرمردی دام عزه الشریف و تشکیل جلسات متعدد و رایزنی های مفید در تهران تجدید خاطره بزرگان و اجداد بصیر مردم متدین این مرز و بوم است.

بر خود لازم می دانم از عموم ملت همیشه در صحنه و مسئولین ساعی این دیار و به ویژه بیوت شریف علمای اعلام بالاخص جناب مستطاب مکرم حجة الاسلام و المسلمین حاج سید محمدحسن آیت اللهی و ادیب فرزانه و دانشمند موقعیت شناس جناب آقای دکتر حداد عادل و خاصه از امام جمعه موقت شهرمان جناب حجة الاسلام والمسلمین دکتر رمضانی تشکر نمایم.

همچنین شایسته است از نماینده پر تلاش و دلسوز جناب مستطاب دکتر جعفرپور که عمده امور پیگیری متعدد و هماهنگی های لازم را فراهم نموده و سهم بسزایی در این توفیقات داشتند قدردانی نموده و توفیقات روزافزون ایشان را از درگه ایزد منان خواستارم.

در خاتمه: امید است مسئولین محترم و مردم همیشه در صحنه با همدلی و همفکری و وحدت بیش از پیش از این موقعیت نادر و بزرگ که با همت خود و مقام عظمای ولایت بوجود آمده بهره برده و لارستان بزرگ را به جایگاه اصلی خود که آرزوی دیرینه همگان بوده برسانیم.

إن شاءالرحمن و بمدده و نصرته
مدیریت حوزه های علمیه لارستان
سید علی اکبر موسوی

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین