چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

40 نفر از ایتام لارستانی به مشهد مقدس اعزام شدند

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از اعزام ۴۰نفر از فرزندان ایتام و محسنین جهت شرکت در جشن میلاد امام هشتم به اردوی زیارتی – سیاحتی مشهد…

اعزام ایتام لارستانی به مشهد مقدسمیلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از اعزام ۴۰نفر از فرزندان ایتام و محسنین جهت شرکت در جشن میلاد امام هشتم به اردوی زیارتی – سیاحتی مشهد مقدس خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور در حاشیه اعزام ایتام به مشهد مقدس اظهار داشت: توانمند سازی مددجویان تحت پوشش از امور اساسی امداد است و در این راستا، توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی یکی از جنبه های این امر مهم است.

وی افزود: اردوهای زیارتی سیاحتی با افزایش سطح مراودات اجتماعی و افزایش معلومات اجتماعی، فرهنگی، جغرافیایی و مذهبی میتواند جهت نیل به این هدف موثر واقع گردد.

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: بهبود مسائل روانی و رفتاری، نشاط افزایی، تقویت رفتارهای دینی و تحکیم بنیان خانواده از دیگر فوائد چنین برنامه هایی است که به ویژه جهت دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت صورت می گیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: به همت حامیان و خیرین طرح اکرام ایتام و محسنین و دارالایتام امام علی (ع) لارستان، تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت در رده سنی ۸ تا ۱۵ سال با اعتباری بالغ بر ۱۶۰میلیون ریال به مشهد مقدس اعزام گردیدند.

وی اضافه کرد: مبلغ ۳۰ ملیون ریال آن مساعدت کارکنان کمیته امداد لارستان، ۵۰ ملیون ریال دارالایتام امام علی (ع) و مبلغ ۲ ملیون ریال توسط یکی از برادران اهل سنت منطقه و ما بقی توسط حامیان ایتام پرداخت گردیده است.

دلاور با بیان اینکه مدت این اردو ۱۰ روز در نظر گرفته شده است، افزود : این اردو جنبه زیارتی – سیاحتی داشته و پس از زیارت مشهد مقدس از مسیر حرم مطهر حضرت معصومه(س)، حرم مطهر امام(ره) و زیارت جمکران به لارستان عزیمت می کنند.

مدیر کمیته امداد لارستان  در پایان، گفت: برنامه اعزام دانش آموزان و مددجویان در دهه کرامت به زیارت مشهد مقدس و به همت خیرین همه ساله در دستور کار این نهاد قرار دارد .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین