چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17

پرداخت 2 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان لارستانی‌

میلاد لارستان: معاون مالی اداری کمیته امداد لارستان از پرداخت ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان و نیازمندان این شهرستان در سال جاری خبر داد….

خبرگزاری فارس: پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان لارستانی‌میلاد لارستان: معاون مالی اداری کمیته امداد لارستان از پرداخت ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان و نیازمندان این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان؛ سید امید موسوی بعدازظهر امروز در یک نشست خبری با بیان اینکه اسلام با فقر و فاصله نامتعادل طبقاتی مخالف است، اظهار داشت: قرض می‌تواند نقش مهمی در کاهش فاصله طبقاتی و رفع فقر نسبی ایفا کند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۵۱ مورد وام قرض‌الحسنه به ارزش ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال به‌منظور گشایش مشکلات کاری و زندگی مردم نیازمند شهرستان لارستان واگذار شده است.

معاون مالی اداری کمیته امداد لارستان بیان کرد: این وام‌ها در زمینه‌های تأمین جهیزیه، کمک به امر تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، کمک به احداث، تعمیر، خرید و تکمیل مسکن، کمک به امر درمان مددجویان، اشتغال و سایر مشکلات آنان پرداخت شده است.

موسوی تصریح کرد: پرداخت این‌گونه وام‌ها بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون ریال و به افراد زیر پوشش و نیازمند پرداخت می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: منابع مالی صندوق‌های قرض‌الحسنه از محل اعتبارات دولتی، کمک‌های مردمی و بازپرداخت اقساط تأمین می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین