چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

هرآنچه نجیب زاده در نمازجمعه امروز گفت

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه با وجود اقدامات خوب صورت گرفته در دو سال اخیر هنوز وضعیت جاده های لارستان مطلوب نیست، گفت: می…

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه با وجود اقدامات خوب صورت گرفته در دو سال اخیر هنوز وضعیت جاده های لارستان مطلوب نیست، گفت: می بایست عقب ماندگی های منطقه لارستان در بحث راه ها جبران شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده امروز با سخنرانی در جمع نمازگزاران لارستانی در نماز جمعه این هفته شهر لار به ارائه گزارش دو ساله دولت تدبیر و امید در منطقه لارستان پرداخت.

نجیب زاده در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین تبریک هفته دولت، اظهار داشت: این شهیدان افرادی ساده زیست، پاک دست، عدالت محور و عاشق عزت مردم بودند.

به نتیجه رساندن مذاکرات هسته ای، ثبات اقتصادی و طرح تحول نظام سلامت

وی با برشمردن گوشه ای از موفقیت ها و دستاوردهای دولت “تدبیر و امید”، افزود: شاید مهمترین عملکرد دولت یازدهم را بتوان، به نتیجه رساندن مذاکرات هسته ای دانست که در پی آن از قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه کشورمان کاسته شد.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه در بحث ثبات اقتصادی و کاهش تورم در دو سال اخیر دارای پرونده ای موفق است، تصریح کرد: عملکرد خوب دولت در زمینه اقتصادی باعث رشد مثبت اقتصادی کشورمان شد.

نجیب زاده یکی دیگر از موفقیت های دولت در سطح کلان را اجرای برنامه طرح تحول سلامت عنوان و خاطر نشان کرد: اجرای این طرح عظیم باعث رفاه بیشتر مردم و کاهش چشمگیر پرداختی بیماران در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بود.

تقاضا از وزرا برای رفع عقب ماندگی های لارستان

وی با اشاره به درخواستش از وزاری راه و شهرسازی و همچنین آموزش و پرورش در اعزام تیمی جهت بررسی عقب ماندگی های منطقه لارستان در بحث راهها و آموزش نسبت به سایر شهرستانهای فارس، اضافه کرد: ما خواهان جبران عقب ماندگی های لارستان بزرگ در چند سال اخیر هستیم.

عالی ترین نماینده دولت در لارستان با تأکید بر منطقی و مستدل مطرح کردن نیازها و خواسته ها و همچنین پرهیز از برخوردهای احساسی با نارسایی ها، تصریح کرد: بدون حساب و کتاب حرف زدن، منتج به نتیجه نخواهد شد ما باید همه حرف های خود را در چارچوب قوانین و مقررات تعیین شده مطرح و پیگیری کنیم.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه در بیان عملکرد دولت نباید بحثی از فردگرایی باشد، افزود: تمام خدمات ارائه شده با تلاش مردم، مسئولین و خیرین انجام شده و باید همه نگاههای ما در توسعه و حرکت رو به جلو شهرستان معطوف باشد.

کارهای دولت در منطقه لارستان

وی با استناد به یک سری آمار و ارقام به ارائه گوشه ای از عملکرد دو ساله دولت تدبیر و امید در منطقه لارستان پرداخت و گفت: در بحث راههای لارستان علی رغم تمام فعالیت های زیادی که صورت گرفته، این شهرستان هنوز دارای عقب ماندگی های چشمگیری است که باید با تلاش مسئولین جبران شود.

نجیب زاده با بیان اینکه جاده لار – بستک به عنوان جاده شریانی شناخته شده و هرساله ردیف بودجه ای معینی برای آن در نظر گرفته می شود، تصریح کرد: کار احداث باند دوم این جاده در دست اقدام است ولی دارای سرعت کُندی است و انتظار می رود با همت مسئولین در اجرای آن تسریع ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه احداث باند دوم لار – بندرعباس به طول ۱۵ کیلومتر از مصوبات سفر وزیر راه و شهرسازی به لارستان در آینده ای نزدیک اجرا خواهد شد، عنوان کرد: با توجه به گستردگی و نیاز منطقه، ۱۵ کیلومتر عدد چشمگیری نیست و باید تلاش کرد که با مشخص نمودن ردیف بودجه ای هر ساله هزینه ای به آن اختصاص یابد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه در دو سال اخیر ۳۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فرودگاه بین المللی لارستان بودجه تزریق شده است، افزود: برای اتمام ساختمان نیمه کاره گمرک لارستان در دو سال اخیر بیش از ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده که همچنان برای بهره برداری از این پروژه مهم نیاز به بودجه است.

وی بیان کرد: در بحث برق رسانی در دو سال اخیر، ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پروژه های اجرا شده و در دست اجرا منطقه لارستان اختصاص یافته است.

عالی ترین مقام دولت در لارستان با اشاره به اینکه در بحث گازرسانی بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: با توجه به آنکه راه اندازی دانشگاه دولتی از مصوبات دولت قبل بود، اما با رایزنی ها صورت گرفته و همکاری خیرین توانستیم این پروژه بر زمین مانده را در آغاز کار این دولت با شش رشته تحصیلی کلاسیک راه اندازی کنیم.

نجیب زاده با ابراز خرسندی از انجام موفق طرح تحول سلامت در لارستان، عنوان کرد: در دو سال اخیر ۸۴ میلیارد تومان برای دانشکده علوم پزشکی و بیمارستانهای لارستان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در نقاط دور و نزدیک منطقه لارستان کارهای زیادی صورت گرفته است، تصریح کرد: برای بیان آنها، هریک از بخشداران ششگانه لارستان در نماز جمعه شهرهای خود آن را برای مردم تشریح خواهند کرد.

فرماندار ویژه لارستان در پایان با تقدیر از همه تلاشگران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: تنها با وحدت، همدلی و همزبانی است که می توان به قله های پیشرفت و ترقی دست یافت.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین