چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

تقدیر شهردار لار از مدیرعامل بنیاد نیک انیشان هاشمی زاده

میلاد لارستان: شهردار لار با مدیرعامل نیاد نیک اندیشان زنده یاد هاشمی زاده دیدار و از تلاش های دست اندرکاران این مرکز خیریه قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری…

دیدار شهردار لار با مدیرعامل بنیاد خیریه هاشمی زادهمیلاد لارستان: شهردار لار با مدیرعامل نیاد نیک اندیشان زنده یاد هاشمی زاده دیدار و از تلاش های دست اندرکاران این مرکز خیریه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، محمد رضا قنبرنژاد شهردار لار ،نواز شریفی لاری معاونت عمرانی شهرداری و تعدادی از کارمندان این اداره به جهت تقدیر از دست اندرکاران بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده که در جهت تلاش و پیشرفت شهر لار ،شهرداری را یاری می نمایند رفته و از همکاری این مجموعه با شهرداری، تقدیر نمود.

در این جلسه شهردار لار ، ضمن تبریک دهه کرامت و هفته دولت به حضار گفت: ماهر کاری در جهت رفاه حال همشهریان انجام می دهیم کم است، چون لیاقت مردم خیلی زیاد تر از این حرفاست که ما فکر می کنیم.

وی گفت: امید است دست اندرکاران بنیاد همچون قبل ما را در آبادسازی شهر لار یاری کنند تا شهری در خور مردم لار بسازیم.

شریفی معاونت عمانی شهرداری لار نیز در سخنان کوتاهی، گفت: بنیاد نیک اندیشان بحمد اله منشاءخیر و برکت است و این ها چیزی نیست جز همت دوستان که باعث رشد و شکوفایی شهر و مردم شده است.

در ادامه منصور اسماعیلی مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده ضمن خوش آمد گویی به مدعوین اضهار داشت: حضور شما مسئولین قوت قلب ماست و ازحضور شما کمال تشکر راداریم.

اسماعیلی پس از ارائه گزارش بنیاد از عملکردخود در چند ماه اخیر گفت: ما نمک کارمان دعای خیر مردم است .

وی ادامه داد: به یاری خدا هرکاری که از سوی بنیاد شروع شده است تا به امروز به روی زمین نمانده واین نه تلاش منصور اسماعیلی است و نه کارنیک اندیشان ،بلکه دعای خیر مردم است زیرا کار این بنیاد احیاء نفس است.

شایان ذکر است بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده در چند پروژه عمرانی مهم شهری، مجموعه شهرداری لار را یاری و با همکاری یکدیگر و تعامل بیشتر برای پیشرفت شهر لارتلاش می نمایند.
 
خبرنگار: مصباح قنادی- روابط عمومی شهرداری لار

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین