یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

زیبایی لار از منظر عکاسان لارستان را ببینید

نمایشگاه عکس ” لار؛ شهر زیبای من ” روز سه شنبه ۱۰ شهریور ماه جاری در محل هنرسرای شهروند گشایش خواهد یافت. در این نمایشگاه تصاویری زیبا و هنرمندانه از…

نمایشگاه عکس ” لار؛ شهر زیبای من ” روز سه شنبه ۱۰ شهریور ماه جاری در محل هنرسرای شهروند گشایش خواهد یافت. در این نمایشگاه تصاویری زیبا و

هنرمندانه از اماکن مذهبی، تاریخی و دیدنی شهر لار که با دوربین عکاسان خلاق این دیار پرآوازه ی فارس ثبت و ضبط شده در معرض دید عموم قرار می گیرد.

محسن زارع معاونت فرهنگی شهرداری لار در این رابطه گفت: نمایشگاه عکس “لار؛ شهر زیبای من” با همکاری حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار و انجمن عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و با هدف شناساندن هر چه بهتر اماکن مختلف این شهر کهن و تاریخی به همشهریان و بویژه مهمانی که از راه دور و نزدیک به لار می آیند بر پا خواهد شد.

وی دلیل انتخاب هنرسرای شهروند برای برپایی این نمایشگاه را قرار گرفتن این مکان فرهنگی در دل بوستان ندای بهار (پارک حاشیه) عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بوستان ندای بهار در نقطه پر ترددی از شهر قرار دارد روزانه مهمانان زیادی این محل را برای استراحت و تفریح انتخاب می کنند و این موقعیت خوبی است تا جذابیت های شهرمان را بهتر معرفی کنیم.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری لار این نمایشگاه در روز ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۸:۳۰ با حضور مسئولین، هنرمندان و هنردوستان آغاز به کار خواهد نمود.

خبرنگار- سید کامران علوی-

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین