چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

افتتاح دو طرح فرهنگی ماندگار در لارستان

میلاد لارستان: صبح دیروز در حاشیه جلسه شورای اداری که با گزارش سید علی اصغر رفعت حقیقی آغاز و با سخنرانی دکتر دولت خواهان کارشناس اقتصادی به پایان رسید، فرماندار…

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-01-27 13:37:20Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comمیلاد لارستان: صبح دیروز در حاشیه جلسه شورای اداری که با گزارش سید علی اصغر رفعت حقیقی آغاز و با سخنرانی دکتر دولت خواهان کارشناس اقتصادی به پایان رسید، فرماندار لار و حاضران در جلسه دو طرح ماندگار را افتتاح کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستاننخست آغاز به کار مجموعه قرآنی فرهنگی شهید غلامحسین علیشیری بود که به همت فرزند ایشان دکتر علی علیشیری ساخته میشود .این مجموعه بناست در کنار تالار وحدت بنا شود و مجموعه کامل فرهنگی هنری را پوشش دهد.

سینمای کوچک لار دومین افتتاح شیرینی بود که دیروز رخ داد.

این سینما که به همت و پیگیری نماینده مردم در مجلس و تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به لار آورده شده، با پخش فیلم محمد رسول اله (ص) آغاز به کار میکند و از این پس مردم لارستان میتوانند با وجود این سینما ،فیلم های در حال اکران در تهران را ببینند.

گفتنی است لار تنها شهری است که در  استان فارس به این سینما مجهز شدده است.

طبق توافق، شرکت تامین کننده بنا بود ۵۰%هزینه را متقبل شود و ۵۰درصد هزینه برعهده ارشاد لار باشد که با تلاش دکتر جعفرپور ۱۰۰ درصد هزینه را شرکت یاد شده برعهده گرفت و تجهیزاتی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان در تالار وحدت لار نصب شد.

در این میان رفعت حقیقی نیز به هنر مندان وفرهنگ دوستان لارستان مژده داد که پس از تامین شدن زمین از سوی اداره راه و شهرسازی ،سایت اداری ارشاد لارستان آغاز به کار خواهد کرد.

بودجه این سایت با اعتبار بالغ بر  ۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال از محل ماده ۱۸۰بودجه در اختیار نماینده تامین شده و میتواند بسیاری از نیازهای هنرمندان را از نظر مکان های هنری تا مین نماید.به گفته رفعت حقیقی ،اداره ارشاد لارستان به زودی به سامانه دیجیتالی فروش بلیط مجهز خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین