چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

سرمایه گذاری یک شرکت اتریشی در لارستان

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس ‌گفت: رایزنی‌ها برای احداث گلخانه‌های بزرگ پرورش گل و میوه‌جات در لارستان انجام شده و به‌زودی این گلخانه‌ها در این شهرستان احداث…

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس ‌گفت: رایزنی‌ها برای احداث گلخانه‌های بزرگ پرورش گل و میوه‌جات در لارستان انجام شده و به‌زودی این گلخانه‌ها در این شهرستان احداث می‌شود. جمشید جعفرپور با اشاره به اجرای طرح فاضلاب شهری لار اظهار داشت: از آب‌های استحصال شده

از فاضلاب شهری لار می‌توان در مصارف کشاورزی و ایجاد باغ شهری و آبیاری باغ شهری‌های موجود استفاده کرد.

وی با اشاره به سفر هیئتی ۱۰ نفره برای پیگیری موضوع مربوطه تصریح کرد: این هیئت ۱۰ نفره نماینده یک شرکت اتریشی ایجادکننده گلخانه‌ها و برداشت محصولات گلخانه‌ای هستند و برای سرمایه‌گذاری به لار سفر می‌کنند.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس ‌خاطرنشان کرد: حدود ۱۰۰ هکتار زمین برای واگذاری به این شرکت تعیین شده که پس از طی مراحل اداری، کار احداث گلخانه برای پرورش گل و میوه‌جات گلخانه‌ای در آن شروع می‌شود.

جعفرپور بیان کرد: در حال حاضر صورت جلسه تحویل زمین از سوی جهاد کشاورزی لارستان آماده و امضا شده که باید در مرکز استان به تایید نهایی برسد. وی با بیان اینکه طرح فاضلاب شهری به خودی خود مفید و لازم است، تصریح کرد: علاوه بر فایده‌های ذاتی ناشی از وجود طرح فاضلاب شهری و فواید زیربنایی آن، این طرح با تهیه آب مورد نیاز احداث گلخانه‌ها سبب تحرک در بخش‌ کشاورزی می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه شرکت مورد نظر در زمینه احداث نیروگاه‌های خورشیدی نیز فعالیت دارد گفت: این شرکت اعلام آمادگی کرده تا پس از گلخانه‌های وسیع و مدرن، در گام بعد در زمینه احداث نیروگاه‌های خورشیدی در لارستان سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم جعفرپور با بیان اینکه مراحل اداری این طرح‌ها در حال پیگیری است، تصریح کرد: اگر مراحل اداری در مراجع قانونی به سرعت انجام شود، اشتغال‌زایی وسیعی در حدود ۴۰۰ فرصت شغلی  در لارستان ایجاد می‌شود. وی افزود: این شرکت در نظردارد محصولات تولیدی خود را از طریق فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی(ره) لارستان به کشور‌های حاشیه خلیج فارس برای مصرف و ارسال مجدد به اروپا صادر کند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین