جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
برای سیزدهمین سال متوالی

همایش بزرگ شیرخوراگان حسینی در لارستان برگزار می شود

دبیر اجرایی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) لارستان از برگزاری همایش بزرگ شیرخوراگان حسینی برای سیزدهمین سال متوالی در این شهرستان خبر داد. مجتبی رحماندوست در گفت و گو با…

دبیر اجرایی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) لارستان از برگزاری همایش بزرگ شیرخوراگان حسینی برای سیزدهمین سال متوالی در این شهرستان خبر داد.

مجتبی رحماندوست در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه بار دیگر عظیم ترین اجتماع بانوان و شیرخوارگان در روز جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) برگزار می شود، اظهار داشت: امسال نیز در نخستین جمعه ماه محرم در لارستان همزمان با بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نقطه ایران و ۴۱ کشور جهان، شاهد رستاخیز عظیم شیرخوارگان حسینی خواهیم بود.

وی با ابراز خرسندی از استقبال چشمگیر لارستانی ها از همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در این شهرستان، افزود: عشق به حضرت سیدالشهدا(ع) از دوران کودکی و با استعانت به شش ماهه آن حضرت در دل هر انسانی نهفته می شود.

دبیر اجرایی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در لارستان تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر(ع) و پایگاه مقاومت شهید علی اکبر رزبان این همایش بزرگ را برای سیزدهمین سال متوالی، همزمان با نخستین جمعه ماه محرم مصادف با ۳۱ شهریورماه از ساعت ۸ صبح در مصلای بزرگ شهر لار برگزار می کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین