یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

صدمه به نیروی انسانی یک کشور از صدمه به اقتصاد آن خطرناک تر است

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر اینکه بزرگترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی آن است، گفت: صدمه به نیروی انسانی یک کشور از صدمه به اقتصاد آن…

امام جمعه موقت لارستانمیلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر اینکه بزرگترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی آن است، گفت: صدمه به نیروی انسانی یک کشور از صدمه به اقتصاد آن کشور خطرناک تر است.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر لار با برشمردن وقایع تلخ رخ داده ماه های شهریور قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در این ماه وقایع ناگواری همچون؛ کشتار بی رحمانه مردم در ۱۷ شهریور توسط رژیم طاغوت پهلوی، انفجار دفتر نخست وزیر و شهادت شهیدان رجایی و باهنر در ۸ شهریور، شهادت آیات عظام قدوسی و مدنی، حمله صدام ملعون در ۲۹ شهریور سال ۵۹، اتفاقاتی است که به نوعی بطور مستقیم و غیرمستقیم دست آمریکا در این جنایات دیده می شود.

وی با تکرار دوباره بیانات رهبری درخصوص مذاکره با آمریکا، افزود: مذاکره ما با آمریکایی ها فقط در موضوع هسته ای است و در هیچ زمینه دیگری گفت و گو نخواهد شد.

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه آمریکایی به هر شکلی درصدد هستند تا به شکلی در ایران نفوذ کنند و خواسته های خود را تحمیل کنند، تصریح کرد: بنا به اذعان برخی سیاسیون آمریکایی، هدف آنان تغییر حکومت در ایران است.

وی با اشاره به اینکه اگر آمریکایی ها می توانستند از هر نقطه ای بتواند بدنبال ضربه زدن به ایران هستند، خاطر نشان کرد: تنها راه مقابله با این حربه، دستیابی به اقتدار است.

حجت الاسلام رمضانی با بیان راه های دستیابی به اقتدار، عنوان کرد: تکیه به داخل و جامه عمل پوشاندن به سیاستهای اقتصاد مقاومتی، توسعه روز افزون علم، حفظ و تقویت روحیه انقلابی سه عامل اقتدار کشور است که همه نیروهای مورد نیاز آن می تواند توسط آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی تبلور و پرورش یابد.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: تلاش برای خودکفایی، استفاده از تولیدات داخل، بها دادن به نیروی جوان داخلی، پرهیز از مصرف گرایی و غیره کلان ترین موضوعاتی است که در اقتصاد با محوریت مقاومت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: در کشور ایران دانشمندان زیادی در زمینه پزشکی و فناوری های نوین پرورش یافته اند، اما باید برای نجات کشور از مشکلات اقتصادی و اجتماعی دانش آموزان را به تحصیل در علوم انسانی ترغیب کرد تا نیروی انسانی مبتکر، خلاق و کار بلد در این عرصه ها که از نیازهای کشور است، تربیت شوند.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع شورای عالی فضای مجازی درخصوص بهره گیری و توجه به نیروهای نخبه و جوان کشور، تصریح کرد: باید بدون از دست دادن وقت در عرصه فضای مجازی تلاش کرد و از انفعال پرهیز نمود و محتواهای جذاب اسلامی را تولید و عرضه کرد.

وی با تأکید بر اینکه بزرگترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی آن است، اضافه کرد: صدمه به نیروی انسانی یک کشور از صدمه به اقتصاد آن کشور خطرناک تر است.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به برنامه های همه جانبه کشورهای استعمارگر و مستکبر در استفاده از ابزارهای مختلف برای تأثیر بر نیروهای جوان کشورها، افزود: هر چند کشورهای غربی در بحث صنعتی پیشرفت کرده اند، اما با ابزار صنعت انسانیت را دچار خدشه کرده اند.

وی با ابراز تأسف از حمایت غربی ها از انسان نماهای وحشی صفت، گفت: گروه تکفیری تروریستی داعش، تولید شده از سوی آمریکایی ها برای ایجاد نامنی و وحشی گری در دنیا و بخصوص در کشورهای اسلامی است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین