پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

استقرار 345 پایگاه دریافت کمک‌های نیکوکاران در لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام لارستان از استقرار ۳۴۵ پایگاه ثابت و سیار در سطح این شهرستان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در جشن عاطفه‌های امسال…

خبرگزاری فارس: استقرار 345 پایگاه دریافت کمک‌های نیکوکاران در لارستانمیلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام لارستان از استقرار ۳۴۵ پایگاه ثابت و سیار در سطح این شهرستان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در جشن عاطفه‌های امسال در آستانه سال جدید تحصیلی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور اظهار داشت: در سال‌های اخیر و در نخستین روزهای بازگشایی مدارس، جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: نگاه‌های کودکان محروم چشم‌به‌راه دست‌های نوازشگری است که همواره به بهانه‌ای مهربانی را بین هم‌نوع خود تقسیم می‌کنند و جشن عاطفه‌ها یکی از این بهانه‌ها در طول سال‌های گذشته بوده است.

مدیر کمیته امداد لارستان بابیان اینکه شعار جشن عاطفه‌های امسال «مهر در انتظار همدلی است» انتخاب‌شده، تصریح کرد: طبق تقویم پیش‌بینی‌شده، جشن عاطفه‌ها پنج‌شنبه ۲۶ شهریورماه در پایگاه‌های سطح شهر و در مساجد، جمعه ۲۷ شهریورماه در مصلاهای نماز جمعه و چهارشنبه هشتم مهرماه در مدارس سطح لارستان برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: مردم نیکوکار و نوع‌دوست لارستان بزرگ می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های مستقر در مراکز اعلام‌شده تحویل دهند.

دلاور خاطرنشان کرد: مردم در شهر لار می‌توانند با خرید یک یا چند بسته لوازم‌التحریر از کمیته امداد یا نمایشگاه اسلامی که با مشارکت کمیته امداد و پایگاه مقاومت بسیج شهید روئینا واقع در شهر جدید، جنب بیمارستان پیشین امام سجاد (ع) دایر شده است، برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کنند.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین