چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

برگزاری جلسه برنامه ریزی و توزیع نفت در جویم

جلسه برنامه ریزی و نرخ گذاری توزیع نفت در بخشداری جویم تشکیل شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم؛ در این جلسه شفیعی بخشدار جویم با تسلیت…

جلسه برنامه ریزی و نرخ گذاری توزیع نفت در بخشداری جویم تشکیل شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم؛ در این جلسه شفیعی بخشدار جویم با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: شهروندان عزیز از هم اکنون نسبت به دریافت سهمیه نفت و ذخیره سازی آن اقدام کنند تا در فصل سرد با کمبود سوخت مورد نیار مواجه نباشند.

بخشدار جویم همچنین به مسئولین جایگاه متذکر شد تا با خرید به موقع و کافی نفت، ترتیبی اتخاذ نمایند تا بصورت مداوم در جایگاه، نفت مورد نیاز شهروندان وجود داشته باشد.

شفیعی همچنین تاکید کرد: عاملین توزیع می بایست در هنگام توزیع نفت اخلاق و عدالت را رعایت کنند کما اینکه تا کنون نیز اینگونه بوده است.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود از شهروندان درخواست نمود تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی در نرخ و نحوه توزیع، مراتب را به بخشداری گزارش دهند.

در پایان این جلسه نیز مبلغ ۹۰۰۰ تومان برای توزیع هر بشکه نفت در شهر جویم و روستاهای منصورآباد، فرشته جان، کتویه، جهاد آباد و چاهگزی تعیین و نرخ گذاری شد.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین