پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

لارستان میزبان نخستین جشنواره مطبوعات فارس +توضیحات

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان گفت: نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس آذر در لارستان برگزار می‌شود. علی‌اصغر رفعت‌حقیقی از برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس در لارستان خبر…

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان گفت: نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس آذر در لارستان برگزار می‌شود. علی‌اصغر رفعت‌حقیقی از برگزاری

نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس در لارستان خبر داده و اظهار داشت: این جشنواره در بخش‌های تیتر، خبر، عکس و گزارش در آذر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی افرادی که در رسانه‌های استان فعالیت دارند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: آثار ارسالی باید از سال ۹۳ تا پایان مهر ۹۴ باشد و موضوعات اجتماعی مانند کمبود آب و حقوق شهروندی در اولویت هستند.

رئیس فرهنگ و ارشاد ‌لارستان افزود: آثار ارسالی ظرف یک ماه توسط داوران استانی و شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرند و در آذر نتایج اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در کنار جشنواره کارگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود، تصریح کرد: هر فرد می‌تواند در هر بخش ۳ اثر ارسال کند منوط به اینکه آثار ارسالی در روزنامه یا خبرگزاری منتشر شده باشد.

رفعت حقیقی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای ارسال آثار می‌توانند با سایت اداره ارشاد لارستان مراجعه کنند یا از طریق پست به دبیرخانه جشنواره مطبوعات ارسال کنند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ‌لارستان دلیل انتخاب لارستان برای برگزاری جشنواره مطبوعات فارس را سابقه این شهرستان در مطبوعات و روزنامه‌نگاری عنوان کرد و گفت: این جشنواره می‌تواند سبب همگرایی بیشتر بین رسانه‌های استان شود

عکس: آرشیو

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین