پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی لارستان

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور مسئولین شهرستان و معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان فارس فرمانده جدید نیروی انتظامی لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان؛ صبح امروز طی…

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور مسئولین شهرستان و معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان فارس فرمانده جدید نیروی انتظامی لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ صبح امروز طی مراسمی با حضور سرهنگ ناصر کشاورز معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان فارس، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مسئولین ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون و علمای تسنن و تشیع منطقه لارستان در تالار وحدت شهر لار برگزار فرمانده جدید نیروی انتظامی لارستان معرفی شد.

در این مراسم، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص برقراری امنیت و اهمیت آن، اظهار داشت: همکاری و هم یاری مردم در ایجاد امنیت بسیار موثر است.

وی با ابراز خرسندی از وحدت تحسین برانگیز تسنن و تشیع در منطقه لارستان بزرگ، افزود: خوشبختانه با همکاری و تعامل بسیار خوبی که بین مردم و مسئولین با نیروی انتظامی وجود دارد، شاهد امنیت خوبی در این منطقه هستیم.

سرهنگ کشاورز ایجاد فضای برادری و ارزشی، ترویج فرهنگ قرآنی، رعایت حقوق شهروندی، تکریم شهدا و جانبازان، ارتباط مناسب با مردم، تعامل با اصحاب رسانه، همکاری با شورای تأمین و مسئولین، حمایت همه جانبه از دستگاه قضایی و مقابله با هنجاری شکنان را از وظائف اصلی در نیروی انتظامی برشمرد.

در پایان، با اهدای لوح تقدیر از زحمات ۳۰ ساله سرهنگ حسین خلیفه تقدیر و با اعطای حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان فارس سرهنگ حسین دیندارلو به فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لارستان منصوب شد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین