یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اتکا به نیروها و منابع داخلی از اصول اساسی استقلال کشور است

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان اعتماد و اتکا به نیروها و منابع داخلی را از اصول مهم و اساسی پیشرفت و استقلال کشور دانست و گفت: نباید با دید…

امام جمعه موقت لارستان - حجت الاسلام رمضانیمیلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان اعتماد و اتکا به نیروها و منابع داخلی را از اصول مهم و اساسی پیشرفت و استقلال کشور دانست و گفت: نباید با دید تنگ نظرانه عده ای غرب زده، اعتماد به نفس جوانان را زیر سوال ببریم و همه چیز خود را وابسته به غرب بدانیم.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با عرض تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله خزعلی، اظهار داشت: مرحوم آیت الله خزعلی یار دیرین امام(ره) و از پیروان باثبات ولایت فقیه و مقام معظم رهبری بود.

وی با تأکید بر اصل حفظ استقلال کشور، افزود: انگلیسی ها در دوران ملی شدن صنعت نفت، ایرانی ها را با تمسخر می نگریستند و سعی داشتند با تحقیر ملت ایران استبداد خود را همچنان بر ملت ایران تداوم بخشند.

امام جمعه موقت لارستان اعتماد و اتکا به نیروها و منابع داخلی را از اصول مهم و اساسی پیشرفت و استقلال کشور دانست و تصریح کرد: نباید با دید تنگ نظرانه عده ای غرب زده، اعتماد به نفس جوانان را زیر سوال ببریم و همه چیز خود را وابسته به غرب بدانیم.

وی ترویج فرهنگ افتخار به خود، استفاده از نیروهای درونی، مصرف کالای داخلی را از نیازهای حیاتی کشور معرفی و خاطر نشان کرد: استفاده از کالای داخلی باعث رونق اقتصادی و اشتغال جوانان ایران اسلامی می شود.

حجت الاسلام رمضانی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره)، ایشان را مایه افتخار ایران و لارستان دانست و افزود: آن عالم عارف اعتقاد خاصی در استفاده از کالای تولید داخل داشتند.

وی با بیان اینکه علما بزرگ و مراجع تقلید همچون آیات عظام بروجردی و میلانی و غیره اعتقاد خاصی به مصرف کالاهای داخلی داشتند، تصریح کرد: تأکید بزرگان ما براستفاده از کالای تولید ایرانی و ایجاد کارآفرینی برای ایرانیان بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با تبریک آغاز بازگشایی مدارس در آستانه ماه مهر، عنوان کرد: معلمان عزیز می توانند با رفتار و گفتارشان، ادب و متانت، صداقت، احترام به بزرگتر، تکریم پدر و مادر را به دانش آموزان منتقل کنند.

امام جمعه موقت لارستان با استناد به روایتی از امیرالمومنین(ع)، گفت: آنکس که بداخلاق است از مسلمانی فاصله گرفته و باید با مأنوس کردن او به قرآن و حدیث در رها شدن از نابهنجاری به او یاری رساند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین