شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

اجلاسیه پیرغلامان حسینی از ابتذال فرهنگی جلوگیری می‌کند‌

میلاد لارستان: فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر‌اینکه اجلاسیه پیرغلامان حسینی یک حادثه بزرگ فرهنگی است، گفت: برگزاری این اجلاسیه از ابتذال فرهنگی جلوگیری می‌کند. به گزارش میلاد…

سردار غیب پرور میلاد لارستان: فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر‌اینکه اجلاسیه پیرغلامان حسینی یک حادثه بزرگ فرهنگی است، گفت: برگزاری این اجلاسیه از ابتذال فرهنگی جلوگیری می‌کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی، سردار غلامحسین غیب‌پرور در دیدار با مسئولان برگزاری سیزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی، با تاکید بر اینکه اجلاسیه پیرغلامان حسینی یک حادثه بزرگ فرهنگی است اظهار داشت: برگزاری این اجلاسیه از ابتذال فرهنگی جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه علاوه بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی این اجلاسیه باید به نظم و اصل میهمان‌نوازی مردم استان فارس توجه ویژه شود افزود: برنامه‌ریزی هدفمند برای برگزاری این اجلاسیه ضرورت دارد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزاری این اجلاسیه در استان‌ را فرصتی مغتنم برای انجام یک کار بزرگ فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: خدمت زیر پرچم امام حسین (ع) منحصر به هیچ گروه یا تشکل سیاسی خاصی نیست و باید برای حضور تمام مردم و هیئت‌های مذهبی با هر دیدگاه و تفکری در امر برگزاری این اجلاسیه برنامه‌ریزی شود.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اقدامات انجام شده توسط تیم اجرایی برگزاری سیزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی در استان فارس از زحمات این افراد که با اخلاص تمام امور را پیگیری می‌کنند تقدیر و تصریح کرد: مسئولان برگزاری این برنامه بزرگ فرهنگی باید به محتوای فرهنگی این اجلاسیه توجه ویژه داشته باشند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین