یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

احتمال تغییر پنج فرماندار فارس

در جدیدترین تغییرات مدیریتی احتمالا  ۵ فرماندار فارس تغییر خواهند کرد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از جنوب پرس، سید محمدعلی افشانی در نشست با فعالان سیاسی شهرستان مُهر…

در جدیدترین تغییرات مدیریتی احتمالا  ۵ فرماندار فارس تغییر خواهند کرد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از جنوب پرس، سید محمدعلی افشانی در نشست با

فعالان سیاسی شهرستان مُهر گفت: اولین بار در اینجا اعلام می‌کنم؛ درحال حاضر درخواست تغییر ۵ فرماندار را داده‌ام. افشانی گفت: باید قدری تحمل داشته باشید، اینکه اگر این مدیر امروز عوض نشد همه ساختار‌ها به هم می‌ریزد درست نیست.

وی بیان کرد: ما چند انتخابات برگزار کرده‌ایم، در انتخابات سال ۹۲ و یا انتخابات سال ۷۶ که فضا قطعاً از سال ۹۲ بد‌تر بود آیا کسی تصور نتیجه‌ای که حاصل شد را می‌کرد؟ اگر باورمان شد که رای مردم حق الناس است و باید از آن صیانت شود، از آن صیانت خواهد شد؛ اما اگر پذیرفتیم که نمی‌شود، حتماً قدم برنمی‌داریم که بشود.

افشانی با بیان اینکه برای تغییر یک مدیر خود باید به یقین برسد و فریاد و فشار بر تصمیم وی تأثیرگذار نیست، تاکید کرد: اگر همه شما پشت تریبون فریاد بزنید من تصمیمی نمی‌گیرم، همان‌گونه که اگر مخالفان شما بیایند و فریاد بزنند و تعریف و تمجید کنند توجهی نمی‌کنم.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین