چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

نجیب زاده ار مدیرکل بنیادمسکن چه خواست؟!

مهندس عطاءالله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار کرد و با وی گفتگو…

مهندس عطاءالله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار کرد و با وی گفتگو نمود.  به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، دراین دیدار که مهندس فرخ منش

مسوول واحد گروه زمین بنیاد مسکن فارس و مهندس زائری رییس بنیاد مسکن لارستان نیز حضور داشتند؛ فرماندار ویژه لارستان در سخنانی تصریح کرد: بنیاد مسکن شهرستان لارستان درسالهای اخیر عملکرد قابل قبولی داشته است اما راضی کننده هم نیست.
 
امیدواریم با حمایت مسئولین استانی درسال جاری موفق به اخذ اعتبارات کافی برای پروژه های دردست اجرا و نیمه تمام شده و برای پروژه های جدید نیز اقدام لازم برای کسب اعتبارات صورت پذیرد.
 
نجیب زاده ضمن اشاره به مشکلات مسکن شهرستان خواهان رسیدگی جدی و تسریع در راستای رفع مشکلات شهرستان شد. وی با بیان اینکه منطقه لارستان دارای گستردگی و تعدد زیاد روستا ست ، خواستار اجرای طرح هادی، بهسازی معابر و کوچه ها در روستاها بخصوص روستاهای محروم و تامین اعتبارات بیشتر جهت آبادانی تمامی روستای لارستان شد.
 
مهندس عطاءالله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن فارس هم قول مساعد داد تا موارد مطرح شده از سوی فرماندار را پیگیری نماید

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۶:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین