پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دفاع مقدس، عامل وحدت بی نظیر ملی بود

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی طی پیامی با اشاره به جانفشانی رزمندگان میهن اسلامی در دوران دفاع مقدس، فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه سالروز فرارسیدن هفته…

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی طی پیامی با اشاره به جانفشانی رزمندگان میهن اسلامی در دوران دفاع مقدس، فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه سالروز فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم

لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی؛متن این پیام به شرح زیر است:
 
«بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان»

امروز مصادف است با آغاز حمله ددمنشانه رژیم بعث و آغاز دوران ایثار و مجاهدت مردان و زنان دلاور ایران اسلامی که درس شرف و شیدایی را به بهترین نحو، صرف نمودند. دوران دشواری که با همت رادمردان و شیرزنان تا ابد آیینه ی تمام نمای فداکاری و ایستادگی برای کشور ما شد.
روزهای پر تکاپو و پر گلوله ی خط مقدم و شبهای آرام و پر راز و نیاز سنگر؛ مدرسه ی عشق بود و توانست کشورنوپای ایران اسلامی را به فیض عظمای جهاد در راه خدا بیاراید و دعای خیر شهدا و خانواده شهدا را بدرقه ی راه میهن نماید.

هشت سال دفاع مقدس ، عامل وحدت بی نظیر ملی بود و همین وحدت و یک دلی امت ورهبری باعث شد تا خاکریز به خاکریز خاک پر مهر ایران به دامان ملت بازگردد و رژیم های مستکبر جهان که با اندیشه ی بر زمین زدن نهضت حسینیِ امام خمینی(ره) صدام جنایتکار را به جنگی ناجوانمردانه سوق داده بودند؛ به شکست و خواری کشاند.

امروز و با گذشت سی و پنج سال از آغاز دفاع مقدس؛ کشور عزیزمان همچنان آماج حمله ی مستکبران جهانی است و همچنان مجاهدان بی ادعا در اندیشه ی دفاع از کیان ملی در همه عرصه ها بخصوص فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مشغول مبارزه بوده و بیرق مبارزه همچنان افراشته است.

اینجانب با گرامی داشت یاد همه گوهرهای مخلصی که در دل سنگرها بی صدا فروغلطیدند و با پاسداشت دلباختگانِ مظلومی که سرفرازانه زیر آب نفس به معبود سپردند؛ دربرابر مقام شامخ شهدا و جانبازان و آزادگان و خانواده معزز آنان سر تعظیم فرود می آورم.
امیدوارم نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیش گرفتن مشی عزتمندانه ی هشت سال دفاع مقدس؛ با اتکاء به توان داخلی از همه گردنه های پیش رو به سلامت گذر کرده و به الگوی همه کشورهای اسلامی مبدل شود.

جمشید جعفرپور
نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین