یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

همایش بزرگ هیئت های ورزشی در لارستان برگزار شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و ورزشکاران ، همایش بزرگ هیئت های ورزشی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و ورزشکاران ، همایش بزرگ هیئت های ورزشی در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش بزرگ هیئت های ورزشی باحضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ، دکتر جمشید جعفرپور رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم لارستان،خنج و گراش ، مسعود راسخی معاون سیاسی فرمانداری،ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی ، محمد حسن طیبی رئیس اداره ی ورزش و جوانان ،تعدادی از مسئولین ادارات و تمامی ورزشکاران منطقه لارستان بزرگ در جلو هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ابتدا تمامی هیئت های ورزشی لارستان مسیر اداره ی ورزش و جوانان را تا محل فرمانداری بصورت منظم و با لباس های ورزشی پیاده روی کردند .

در ادامه این همایش باشکوه تعدادی از ورزشکاران از هیئت های ورزشی شهرستان نیز به اجرای حرکات ورزشی خود پرداختند که مورد تشویق دیگر ورزشکاران و ورزش دوستان حاضر در میدان قرار گرفتند.

سپس دکتر جمشید جعفرپور رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم لارستان،خنج و گراش هم در سخنانی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی افزود:تمامی هیئت های ورزشی شهرستان دست به دست هم دهند وبرای ارتقاء ورشد ورزشی لارستان بزرگ تلاش وهمت نمایند تا ورزشکاران لارستانی در میادین مختلف ورزشی در کشور بدرخشند و برای شهرستان بزرگ لارستان افتخار کسب کنند.

در ادامه  محمد حسن طیبی رئیس اداره ی ورزش و جوانان لارستان هم در خصوص بحث ورزش به ایراد سخن پرداخت.

حضور اتومبیل رانان ،موتور سواران،دوچرخه سواران واسب سواران هم در این همایش دیدنی بود. اجرای ورزش زورخانه ای  پرواز پاراگلایدر،برنامه ژیمناستیک،حرکات ورزشی با لانچیکو توسط نوجوانان ورزشکار و دیگر برنامه های ورزشی،از دیگر برنامه های این همایش بود.

گفتنی است این همایش  بزرگ ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار شد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین