چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

87طرح توجیهی آماده سرمایه گذاری در لارستان،‌ مشکل اصلی عدم مشاوره سرمایه گذاری صنعتی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با بیان اینکه در حال حاضر شرکت مشاوره ای تخصصی در لارستان وجود ندارد، گفت: ایجاد چنین کلنیکی نیازمند ورود بخش خصوصی است….

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با بیان اینکه در حال حاضر شرکت مشاوره ای تخصصی در لارستان وجود ندارد، گفت: ایجاد چنین کلنیکی نیازمند ورود بخش خصوصی است.

علی محمد ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان درباره روند تأسیس یک واحد تولیدی، اظهار داشت: با توجه به مکاتباتی که صورت داده ایم سعی کرده ایم بیشتر مراحل کسب مجوزهای تاسیس در شهرستان صورت گیرد و فقط مرحله کسب مجوز نهایی از طریق ریاست سازمان باشد که این بخش آخر برای همه شهرستانها اینگونه است و حتی معاونین نیز حق امضای نهایی را ندارند.

وی افزود: البته برخی از اقدامات در شهرستان های دیگر نیز صورت نمی گیرد ولی ما برای رفاه حال سرمایه گذاران سعی کردیم انجام برخی از مراحل را برای لارستان کسب نماییم.

وی با اشاره به اینکه در بحث صنعت اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان دارای کارشناسانی است که اطلاعات را در اختیار سرمایه گذار قرار می دهند تا سرمایه گذار بداند می خواهد چه کاری انجام دهد، تصریح کرد: حدود۸۷ طرح توجیهی با توجه به پتانسیل های موجود در لارستان آماده شده که سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در آنها دعوت می کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با بیان اینکه در حال حاضر شرکت مشاوره ای تخصصی در لارستان وجود ندارد اما بدنبال ایجاد یک کمیته تخصصی مشاوره در لارستان هستیم، ادامه داد: با این کار می توان با استفاده از افراد مجرب در قالب کلینیک تخصصی صنعت کار مشاوره را از صفر برای سرمایه گذار انجام دهند و این امر مستلزم ورود یک شرکت خصوصی برای ایجاد این کلینیک است و ما نیز آنها را برای تشکیل این امر کمک خواهیم کرد.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه باید به صورت جهانی فکر و منطقه ای عمل کنیم، گفت: باید افق دید خود را برای فقط شهرستان لارستان قرار ندهیم و دید صادراتی داشته باشیم و شرکتها بصورت جهانی فکر کنند نه اینکه بگویند که اگر شرکتی دیگر مانند من تولید کند من ضرر خواهم کرد.

وی یکی از مشکلات واحدهای تولیدی در لارستان را نداشتن یک مدیربازرگانی قوی و فعال در عرصه بازار دانست و خاطر نشان کرد: باید به این فکر کنیم که لارستان را به قطب صنعتی در فارس تبدیل کنیم.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “87طرح توجیهی آماده سرمایه گذاری در لارستان،‌ مشکل اصلی عدم مشاوره سرمایه گذاری صنعتی”

  1. حسین گفت:

    ۱٫لطفا لیست طرح ها رو تو سایت قرار دهید و روال کار برای تاسیس و هر چیز که لازم است .
    ۲٫آیا این امکان وجود دارد که برای راه اندازی کسب و کار فرجه ای چند ماه (مثلا۶ماه) داده شود تا وضعیت کار مشخص بشه اگه این قانون است من اطلاع ندارم
    ۳٫یه مدت تصمیم به تاسیس شرکت داشتم ولی اولا میگفتن زمانبره و به کمک دلال تو اداره کل کارت راه میافته دوما مالیات چه طوره اگه کارمون نگرفت؟مالیات شرکت چطور اخذ میشه ؟
    اگه شرکت پیمانکاری تاسیس کنی و مثلا یکی دو سال نتونی کار بگیری مالیات و عوارض و … چطوره؟()

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین