چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10

نام آور شدن معماران لارستانی در امارات

جوانان لارستانی در کنگره بین المللی معماری و شهرسازی پایدار در کشور امارات خوش درخشیدند. سومین دوره کنفرانس بین المللی معماری و شهرسازی پایدار، در کشور امارات و شهر دبی برگزار…

جوانان لارستانی در کنگره بین المللی معماری و شهرسازی پایدار در کشور امارات خوش درخشیدند.

سومین دوره کنفرانس بین المللی معماری و شهرسازی پایدار، در کشور امارات و شهر دبی برگزار شد.

در بخش ارائه مقالات، آقایان حبیب الله صداقت، کارشناس ارشد مهندسی معماری و علی بامداد (دکتری معماری ، گرایش مرمت ابنیه تاریخی – عضو هیت علمی دانشگاه آزاد از لارستان با ارائه دو مقاله در کنفرانس حضور داشتند که پس از داوری در ابن بخش مقاله ایشان از میان بیش از ۲۰۰ مقاله برگزیده شد.

در این کنفرانس که به بحران ها و آشفتگی های زیست محیطی در سال های اخیر یکی از قابل توجه ترین دغدغه های مطالعات اجتماعی بشر بوده ؛ معماری با مطرح کردن بحث پایداری سعی بر این دارد که هم گام با سایر هنر ها و رشته ها جهت حفظ محیط زیست کوشا باشد  تا رویای داشتن شهری بدون آلاینده تحقق یابد.

این کنفرانس با سابقه ترین و پر مخاطب ترین کنفراس مورد تایید جامعه دانشگاهی خاور میانه می باشد و تمامی مقالات پذیرفته شده در پایگاه سیویلیکا ، کنسرسیوم محتوای ملی، ژورنال ها و سایر مجلات معتبر پژوهشی پشتیبان کنفرانس، نمایه سازی و منتشر خواهد شد.

هر ساله  در این راستا کنفرانس بین المللی معماری و شهرسازی پایدار به صورت تئوری و عملی با برگزاری پنل ها و کارگاه های تخصصی به همراه اساتید و معماران برجسته در سطح دنیا ، در تلاش است نسبت به پیش برد اهداف پایداری در معماری و شهرسازی سهیم باشد.

خبرنگار: حامد درویش زاده

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین