شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

درج مقاله دو نفر از اعضای هیئت علمی مجتمع آموزش عالی لارستان در مجلات ۱۰ درصد برتر دنیا

مقاله دو نفر از اعضای هیئت علمی مجتمع آموزش عالی لارستان در مجلات ۱۰ درصد برتر دنیا قرار گرفت. در ادامه فعالیت های علمی اعضای هیات علمی دانشگاه دولتی لارستان…

مقاله دو نفر از اعضای هیئت علمی مجتمع آموزش عالی لارستان در مجلات ۱۰ درصد برتر دنیا قرار گرفت.

در ادامه فعالیت های علمی اعضای هیات علمی دانشگاه دولتی لارستان و انتشار نتایج تحقیقات در برترین مجلات معتبر علمی بین المللی، عضو هیات علمی رشته ریاضی مجتمع آموزش عالی لارستان، آقای دکتر مجید آرزومند، مقاله ای در زمینه نظریه گروه های جایگشتی در یکی از مجلات ۱۰ درصد برتر دنیا تحت عنوان Bulletin of Mathematical Sciences به چاپ رسانید. گفتنی است که این مقاله که بیش از ۷۵ صفحه دارد، حاصل تحقیق چندین ساله ی آقای دکتر آرزومند است و حاصل کار مشترک وی با ریاضیدانان مطرح دنیا می باشد.

همچنین با انتشار یک مقاله جدید از دکتر صالح حسینی در سال ۲۰۲۴، تعداد مقالات چاپ شده از ایشان در مجلات ۱۰ درصد برتر دنیا به ۷ مقاله رسید. مقالات چاپ شده در مجله Reports Scientific و مجله Journal of International Energy Hydrogen حاصل همكاري بين المللي و كار مشترك دكتر حسيني با متخصصان و دانشمندان سایر کشورها مي باشد. گفتنی است که دکتر حسینی در سال ۲۰۲۲ یک مقاله در زمینه پیش بینی و محاسبه میزان انحلال هیدروژن در الکل ها و در سال ۲۰۲۳ دو مقاله در زمینه نقش پارامترهای کلیدی همودینامیک بر پاره شدن آنوریسم ها به کمک دینامیک سیالات محاسباتی و به تازگی در سال ۲۰۲۴ مقاله دیگری در زمینه توپوگرافی مصرف قلیان منتشر نموده اند. علاوه بر این مقالات این عضو هیات علمی مهندسی شیمی دو مقاله در زمینه عوامل موثر بر توزیع و اختلاط سوخت در جریان مافوق صوت و یک مقاله در زمینه برآورد ظرفیت ذخیره هیدروژن توسط زئولیت ها و بررسی عوامل موثر برآن منتشر نموده اند. تولید، انتقال و ذخیره‌سازی سه ضلع مهم شکل‌گیری اقتصاد هیدروژنی است. شایان ذکر است که امروزه استفاده از هیدروژن به عنوان سوخت پاک که قرار است در دنیا تحول بزرگی ایجاد نماید، اهمیت مطالعات در این زمینه را نشان می دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “درج مقاله دو نفر از اعضای هیئت علمی مجتمع آموزش عالی لارستان در مجلات ۱۰ درصد برتر دنیا”

  1. سید گفت:

    چنین فضاحتی مختص به لار است که انتشار مقالات علمی اعضای هیئت علمی که وظیفه آنهاست و برای ارتقا ناچار به انتشار مقاله هستند، در سایت های خبری درج می شود درصورتیکه در همین زمان قطعا دانشجویان لاری (حتی در مقطع لیسانس) در دانشگاه های متعدد کشور صدها مقاله معتبر علمی منتشر کرده اند.
    این خبر بیانگر این موضوع است که به قدری فضای علمی در دانشگاه لار تعطیل و مرخص است که انتشار مقاله را باید در بوق و کرنا کرد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین