چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نخستین یادواره شهدای روستای بریز لارستان برگزار شد

میلاد لارستان: طی آئین باشکوهی با حضور فرمانده سپاه لارستان و رئیس اداره بنیاد شهید این شهرستان و شرکت چشمگیر مردم روستای بریز، نخستین یادواره شهدای این روستا برگزار شد….

میلاد لارستان: طی آئین باشکوهی با حضور فرمانده سپاه لارستان و رئیس اداره بنیاد شهید این شهرستان و شرکت چشمگیر مردم روستای بریز، نخستین یادواره شهدای این روستا برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، طی آئین باشکوهی با حضور پاسدار امیر جاهدی فرمانده سپاه لارستان، یوسف فرخاری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان، خانواده معظم شهدا، رزمندگان و جمع کثیری از مردم روستای بریز از توابع بخش مرکزی لارستان، عصر امروز نخستین یادواره شهدای این روستا در صحن باشکوه امامزاده میراحمد (ع) برگزار و از مقام شامخ شهدا تجلیل شد.

در این مراسم، فرمانده سپاه لارستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان آن دوران، اظهار داشت: دفاع مقدس جلوه‌ای عظیم از بصیرت عاشورایی مردم و به‌ویژه شهیدان بود.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) با نفس مسیحایی خود راه را به جوانان مشتاق شهادت نشان دادند و با آنکه به لحاظ امکانات و تجهیزات نیروهای ما دارای کمبود شدید بودند، با قدرت تقوا و با دست غیبی اللهی بر دشمنان خود پیروز شدند.

جاهدی با تأکید بر استمرار شعار مرگ بر آمریکا در جامعه در تمام ادوار مختلف، تصریح کرد: گروه ۵+۱ که امروز مدعی دفاع از حقوق بشر است، در دوران دفاع مقدس با کمک همه‌جانبه به صدام ملعون خون جوانان پاک این مرزوبوم را به زمین ریختند.

به گزارش میلاد لارستان؛ در این یادواره همچنین، مادر شهید افراسیابی و از پشتیبانان جنگ به خاطره‌گویی پرداخت و پخش کلیپ و تجلیل از خانواده معظم شهدای روستای بریز از دیگر برنامه‌های این یادواره باشکوه بود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین