شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
با حضور رئیس خیریه های سلامت وزارت بهداشت در لارستان:

اولین گام جدی در تاسیس خیریه های بیمارستانی منطقه برداشته شد

با حضور رئیس خیریه های سلامت وزارت بهداشت در لارستان  اولین قدم جدی در راه تاسیس خیریه های بیمارستانی برداشته شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده…

با حضور رئیس خیریه های سلامت وزارت بهداشت در لارستان  اولین قدم جدی در راه تاسیس خیریه های بیمارستانی برداشته شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان،  اشراقی  رئیس خیریه های سلامت وزارت بهداشت امروز صبح طی جلسه ای با روسای بیمارستانهای لار،بیرم،اوز و خنج و خیرین این مناطق در سالن بیمارستان امام رضا(ع) لار، اهداف وزارتخانه از تاسیس خیریه های بیمارستانی و چگونگی راه اندازی و نتایج حاصل از این اقدام را تشریح نمود.

وی در ابتدای این جلسه اظهار داشت:در حال حاضر۴۰ بیمارستان کشور صددرصد خیرساز بوده و به شکل خیریه اداره می شود. از این رو تاسیس خیریه های بیمارستانی بستر مناسبی برای قانونی تر کردن هیئت امنای بیمارستان هایی است که در آن خیرین بیمارستان را یاری می دهند. اشراقی راه اندازی خیریه های بیمارستانی را جزء آیتم های اعتبار سنجی بیمارستان دانسته و  روسای بیمارستان های منطقه را به تاسیس هرچه سریعتر خیریه های بیمارستانی ترغیب نمود.

 

اشراقی با اشاره به این که ۵۷۰ مرکز بهداشتی درمانی ایران به شکل خیریه اداره می شود اظهار داشت: یکی از دغدغه های وزارت بهداشت اجتماعی کردن نظام سلامت و برنامه های این حوزه است. وی گفت: در سال جاری ۸۵ کلینیک دندان پزشکی توسط وزارت شروع به فعالیت کرده اند که ان شاءالله از سال بعد موسسه خیریه امید این خدمت را دردست خواهد گرفت. اشراقی اظهار داشت: در کشور ۸۷۰ موسسه خیریه وجود دارد که در حوزه های متعدد به شکل تخصصی فعالیت دارند و از جمله این موسسات ۷۴ موسسه خیریه سرطان است که برنامه های مشخص و مدونی دارند.

رئیس خیریه های سلامت وزارت بهداشت  در پایان اظهار داشت: برآنیم که از این پس حتی نظارت بر احداث پروژه های خیرساز را نیز به خود خیرین بسپاریم زیرا براین باوریم که گاهی مردم خیر و نیک اندیش ما در مورد مسائل مالی دلسوزانه و با صرفه جویی بیشتری پروژه هارا پیش می برند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اولین گام جدی در تاسیس خیریه های بیمارستانی منطقه برداشته شد”

  1. لاری گفت:

    ببخشید تو ایران همه چیز خیریه شد پس دولت چیکار میکنه؟؟
    پولارو خودشون …
    میگن خیرین بسازین واقعا که

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین