شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دولت، همراهی در خور شانی با خیرین داشته باشد

به گزارش میلاد لارستان، نشست ادارات خیرین و سازمان های مردم نهاد دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه ۵ کشور به میزبانی شهر لار برگزار شد. در این نشست، مهندس محمدجواد…

به گزارش میلاد لارستان، نشست ادارات خیرین و سازمان های مردم نهاد دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه ۵ کشور به میزبانی شهر لار برگزار شد.

در این نشست، مهندس محمدجواد حیدری‌پور، مدیر کل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت اظهار داشت: خیرین شیراز، لارستان و گراش جز خیرین بین المللی هستند و طی برنامه ریزی های آتی در نظر داریم تا جلسه بعدی را با حضور دکتر سید حمید جمال الدینی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت با این عزیزان در کلان منطقه ۵ کشور برگزار کنیم.

همچنین دکتر محسن سلمان‌پور،رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان در این جلسه با اشاره به اینکه از یک سو مجموعه علوم پزشکی لارستان، با پوشش چهار شهرستان از پنج شهرستان جنوب استان و دارا بودن مرز مشترک با هرمزگان، علاوه بر پوشش خدماتی شهرستانهای خود و همجوار در فارس، شهرستانهای استان هرمزگان را نیز پوشش می دهد، گفت: از سویی دیگر در منطقه ای چنین وسیع، با تجمع خیرین به لحاظ همت عالی روبرو هستم.

در ادامه مسعود شجاعی، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت لارستان با بیان اینکه نصافاً مسئولین منطقه در حوزه بهداشت و درمان بسیار تلاش می کنند و خیرین نیز همراهی خوبی دارند، افزود: با توجه به این شرایط انتظار داریم، مجموعه دولتی وزارت بهداشت و درمان کشور نیز به این منطقه نگاه خاصی داشته و همراهی در خور شانی با خیرین داشته باشد.

مریم فزونی،مسیول مشارکت‌های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز عنوان کرد: تعامل تنگاتنگ مجمع خیرین سلامت و اداره مشارکت‌ها نقطه قوت در علوم پزشکی لارستان است و این ارتباط باعث هم افزایی ویژه ای در پیشبرد امور شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین