شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تاکید مریدی بر آموزش و قرآن پژوهی موسسات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در هم اندیشی هفته های قرآن و عترت گفت: موسسه های قرآن و عترت نگاه خود را روی آموزش و قرآن پژوهی متمرکز سازند….

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در هم اندیشی هفته های قرآن و عترت گفت: موسسه های قرآن و عترت نگاه خود را روی آموزش و قرآن پژوهی متمرکز

سازند. بهزاد مریدی با بیان اینکه هفته های قرآنی از ۱۸ تا ۲۴ آذر سال جاری در فارس آغاز می شود تاکید کرد: هفته های قرآنی برگزار نخواهد شد مگر با حضور مردم که بدیهی است قرآن در قلب یکایک آنها ساری و جاری است.

دبیرشورای فرهنگ عمومی استان فارس با تاکید بر اینکه همه باید متولی قرآن و عترت باشند، ادامه داد: جایگاه قرآن دارای استقلال و قدرتمندی است. فعالان حوزه هنر و فرهنگ نیز یاوران قرآن وعترتند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر اینکه دولت به شدت در حوزه بودجه در تنگناست بیان کرد: خوشبختانه در حوزه قرآنی این به صفر نرسیده است. از این رو، نگاه دولت به این حوزه ویژه است.

بهزاد مریدی با اشاره به ایجاد معاونت قرآن و عترت در فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، افزود: تاکید کرده ام چنانچه به نام قرآن و عترت مبلغی وارد می شود در جای دیگری هزینه نشود و قطعا در این حوزه صرف شود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ارشاد فارس، این مقام فرهنگی استان به ایجاد پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی هفته های قرآنی اشاره کرد و گفت: امیدوارم افزون بر حوزه های فرهنگ و هنر که باید از جشنواره زدگی فاصله بگیرند، در حوزه قرآن و عترت نیز از این موضوع پرهیز شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین