پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بانوان هندبالیست لارستانی محکوم به پیروزی برابر نفت و گاز گچساران

بانوان هندبالیست لارستانی اگر خواهان ماندگاری در کورس کسب عنوان قهرمانی هستند، باید در مسابقه این هفته تیم نفت و گاز گچساران را شکست دهند. به گزارش میلاد لارستان، مسابقات…

بانوان هندبالیست لارستانی اگر خواهان ماندگاری در کورس کسب عنوان قهرمانی هستند، باید در مسابقه این هفته تیم نفت و گاز گچساران را شکست دهند.

به گزارش میلاد لارستان، مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور جمعه ۱۳ بهمن ماه با برگزاری ۳ دیدار در شهرهای گچساران، شاهین شهر و اصفهان برگزار می‌شود.

در حساس ترین بازی این هفته، تیم شهید چمران لارستان در یک بازی خارج از خانه برابر تیم نفت و گاز گچساران قرار خواهد گرفت.

این ۲ تیم از ابتدای فصل در کورس بوده اند و با توجه به نتایج مسابقات به طور مستمر در جدول جابجا می شدند تا جایی که در نیم فصل نخست، تیم لارستانی توانست با نتیجه ۲۲ بر ۱۶ بر این تیم گچسارانی پیروز شود و قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

از طرفی تیم شهید چمران لارستان در عین ناباوری و به جهت ناداوری مقابل تأسیسات دریایی شکست خورد و برای ماندن در جمع مدعیان قهرمانی محکوم به کسب پیروزی در این مسابقه است که البته این تیم لارستانی با توجه به اینکه با ۲۸۲ گل زده و ۱۷۹ گل خورده بهترین خط حمله و دفاع لیگ را در اختیار دارد و کسب پیروزی در این بازی کاری دور از انتظار نیست.

تنها نماینده استان فارس در این مسابقات، تا پایان هفته دوازدهم با کسب ۸ پیروزی، ۲ شکست و با ۱۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول ایستاده و نفت و گاز گچساران با کسب ۹ پیروزی و یک شکست با ۱۸ امتیاز و برحسب تفاضل گل بهتر در جایگاه نخست قرار دارد.

در دیگر بازی هفته ۱۳ تیم تاسیسات دریایی تهران که با ۱۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم جدول رده بندی جای گرفته میهمان شهرداری شاهین شهر خواهد بود و در بازی پایانی نیز، هیات هندبال اصفهان در خانه میزبان بهمن بهبهان خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان، تیم شهید چمران لارستان از ۲۶ بهمن ماه به عنوان نماینده ایران در مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا به میدان خواهد رفت. تیم شهید چمران عنوان قهرمانی فصل و چهارمی آسیا در فصل گذشته را در کارنامه دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۴:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین