چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

جذب 44 حامی در مراسم شیرخوارگان حسینی لارستان

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی لارستان از جذب ۴۴ حامی برای حمایت از ایتام در مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان،…

خبرگزاری فارس: جذب 44 حامی در مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) در لارستانمعاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی لارستان از جذب ۴۴ حامی برای حمایت از ایتام در مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، ابراهیم خرم‌مکان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ظلمی که در سراسر جهان اسلام توسط عوامل استکبار و تکفیری‌ها بر شیعیان اهل‌بیت (ع) می‌رود، مراسم امسال شیرخوارگان حسینی (ع) حال و هوای دیگری داشت و مادرانی که به همراه فرزندان شیرخواره خود به مداحی مداحان برای گلوی پاره حضرت علی‌اصغر (ع) گوش می‌سپردند و بر مظلومیت و تنهایی آقا اباعبدالله (ع) می‌گریستند، نیم‌نگاهی به مادرانی داشتند که فرزندان شیرخواره‌شان در بمباران‌های ددمنشانه وهابیون و عوامل استکبار جان‌باخته یا اکنون از شر تروریست‌ها در چادرها و کمپ‌ها زندگی می‌کنند.

وی افزود: در این مراسم معنوی که در بقعه امام‌زاده میرعلی بن الحسین برگزار شد، ۴۴ نفر از خیران و نیک‌اندیشان در این شهرستان برای حمایت از ۴۴ یتیم اعلام آمادگی کردند.

دلاور اضافه کرد: مبلغ مورد تعهد این حامیان ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در ماه است.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین