چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

مردم لارستان در همایش پیرغلامان سنگ تمام گذاشتند

میلاد لارستان: نائب رئیس سیزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی(ع)، گفت: مردم لارستان همکاری گسترده‌ای با دست اندرکاران همایش پیرغلامان داشتند و در این زمینه سنگ تمام گذاشتند. به…

خبرگزاری فارس: اهدای پرچم حرم امام حسین(ع) به مردم هرمزگان/ برگزاری چهاردهمین اجلاس پیرغلامان در بندرعباسمیلاد لارستان: نائب رئیس سیزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی(ع)، گفت: مردم لارستان همکاری گسترده‌ای با دست اندرکاران همایش پیرغلامان داشتند و در این زمینه سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس؛ محمد رحمان نظام اسلامی نائب رئیس سیزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی(ع) اظهار داشت: روز جمعه، به اتفاق رئیس سیزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان به استان فارس و شهر لارستان رفتیم تا مراتب تقدیر خود را از مردم این شهر تقدیم حضور آنها کنیم.

وی افزود: مردم لارستان همکاری گسترده‌ای با دست اندرکاران همایش پیرغلامان داشتند و در این زمینه سنگ تمام گذاشتند.

نایب رئیس سیزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی(ع) با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رمضانی امام جمعه لارستان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته از رسانه ملی و رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما به عنوان رئیس اجلاس تجلیل به عمل آورد گفت: همچنین تندیس و لوحی برای قدردانی به محمود عاطفی و اینجانب تقدیم شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این با حضور در یادواره شهدای شهر لطیفی هم به دلیل برگزاری باشکوه سیزدهمین اجلاس، از دست اندرکاران آن تقدیر به عمل آمد.

نظام اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای رسانه ملی در موج‌آفرینی و هدایت افکار عمومی و توجه دادن به ارزش‌های دینی خاطرنشان کرد: نمونه بارز این امر در سیزدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی نمود یافت.

نائب رئیس سیزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی(ع) افزود: چهاردهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی(ع) سال آینده به میزبانی هرمزگان برگزار می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین