شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در قالب مسابقات هندبال غرب آسیا می‌خورد

رقابت حساس شهید چمران لارستان با تیم ملی اردن

تیم شهید چمران لارستان در چهارمین بازی خود در رقابت‌های هندبال بانوان کشورهای غرب آسیا به مصاف تیم ملی کشور اردن می‌رود. به گزارش میلاد لارستان در ادامه رقابت‌های هندبال…

تیم شهید چمران لارستان در چهارمین بازی خود در رقابت‌های هندبال بانوان کشورهای غرب آسیا به مصاف تیم ملی کشور اردن می‌رود.

به گزارش میلاد لارستان در ادامه رقابت‌های هندبال بانوان قهرمانی کشورهای غرب آسیا تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در چهارمین بازی خود در این مسابقات، عصر امروز ۳۰ بهمن‌ماه ۹۶ از ساعت ۱۹ به وقت اردن و از ساعت ۲۰ و ۳۰ به‌وقت‌ایران به مصاف تیم کشور میزبان یعنی اردن می‌رود.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات بین‌المللی شرکت دارد، تا اینجای مسابقات با حضوری مؤثر و آبرومندانه تونسته است تیم‌های ملی عراق، لبنان و قطر را با تفاضل گل زیاد از پیش رو بردارد و بنا به آمار و ارقام، شانس نخست کسب قهرمانی در این تورنمنت مهم بین‌المللی باشد.

از طرفی، تیم ملی اردن نیز دیگر تیم بدون شکست این مسابقات که بر حسب تفاضل گل پس از تیم لارستان در جایگاه دوم جدول ایستاده، در تلاش است تا با استفاده از امتیاز میزبانی، خود را به صدر جدول نزدیک کند.

به گزارش میلاد لارستان، دومین دوره مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا با حضور ۶ تیم از کشورهای مختلف به میزبانی اردن در حال برگزاری است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رقابت حساس شهید چمران لارستان با تیم ملی اردن”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و عرض ادب
    نمیدونم وقتی تو تیم شهید چمران لار،یک بومی لاری وجود نداره،چرا باید روزنامه ها و سایت های ما ،بجای تبلیغ و دلخوش کردن،پیگیر علت بیرون اومدن بچه ها از تیم خودشون ،نیستن؟؟؟؟؟؟؟
    هزینه ای که بابت این تیم و تبلیغات میشه ، باید برای لار و لارستان هزینه میشد.
    مسئولین رسیدگی لطفا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین