چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

جعفرپور: 9میلیارد تومان به بودجه 97 لارستان افزوده شد؛‌ تحقق وعده ها نیازمند پیگیری خود مسئولان است

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از اضافه شدن ۹ میلیارد تومان به بودجه ۹۷ لارستان خبر داد. جلسه شورای اداری لارستان روز گذشته با حضور ایرجی مدیرکل فرهنگی واجتماعی…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از اضافه شدن ۹ میلیارد تومان به بودجه ۹۷ لارستان خبر داد. جلسه شورای اداری لارستان روز گذشته با حضور ایرجی مدیرکل فرهنگی واجتماعی وزارت علوم،جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،‌ حجت الاسلام موسوی امام جمعه لار،حسنی معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان و مسئولان شهرستانی و به منظور  تودیع و معارفه روسای قدیم وجدید مجتمع آموزش عالی  لارستان درسالن فرمانداری ویژه برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از دفتر نماینده مردم،‌ جعفرپور در بخشی از این جلسه طی سخنانی با بیان اینکه در ایام پیش رو و تعطیلات نوروزی، تعداد چشمگیری از مسافرین نوروزی در مسیر سفر به مناطق سواحل خلیج فارس از لارستان عبور می‌کنند اظهار داشت: به لحاظ خدمت‌رسانی همه دستگاه‌ها باید با هماهنگی به مسافرین خدمات رسانی نموده و همزمان به معرفی توانمندیها و ظرفیت های لارستان نیز اقدام و از این فرصت بخوبی استفاده کنند.

وی  افزود: در جلسه ای که ماه گذشته با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور  و با حضور سه فرماندار حوزه انتخابیه و شهرداران انجام شد وعده هایی داده شد که تحقق آنها نیازمند پیگیری خود این دستگاهها است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص  نتایج فعالیت خود در بودجه ۹۷ نیز ازموارد زیر نام برد:

گنجاندن باند دوم مسیر لار -بستک در ردیفهای بودجه ۹۷،‌ اضافه شدن و اختصاص ۵ میلیارد تومان به اداره کل راه و شهرسازی علاوه بر بودجه تصویبی،‌ اضافه شدن و اختصاص ۳ میلیارد تومان به دانشکده علوم پزشکی لارستان،‌ اضافه شدن واختصاص یک میلیارد تومان به مجتمع آموزش عالی لارستان.

 جعفرپور همچنین از حضور وزیر ورزش وجوانان جهت بررسی وضعیت ورزشی شهرستان و نیز وزیر کار،تعاون ورفاه اجتماعی جهت افتتاح درمانگاه تٲمین اجتماعی وکلنگ زنی بیمارستان تٲمین اجتماعی درلارستان به زودی خبر داد.

در این مراسم از زحمات دکتر باقری رئیس پیشین مجتمع آموزش عالی لارستان تقدیر و دکتر طاهری بعنوان سرپرست جدید این مرکز آموزشی  معرفي شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین