شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پیام جعفرپور به بروجردی؛ بزرگواری ملت تلاش بیش از پیش برای رفع معضلات را می طلبد؛ اماده کمک به شما هستم

در پی انتخاب بروجردی به عنوان برگزیده ملت در انتخابات مجلس دوازدهم  دکتر جعفرپور نماینده محترم دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی پیامی خطاب به نماینده منتخب و …

در پی انتخاب بروجردی به عنوان برگزیده ملت در انتخابات مجلس دوازدهم  دکتر جعفرپور نماینده محترم دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی پیامی خطاب به نماینده منتخب و  مردم شریف لارستان بزرگ ارسال نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهالی شریف لارستان بزرگ ؛ مردم بزرگوار شهرستان های لارستان ، خنج، گراش ، اوز و جویم
سلام علیکم و رحمة الله

خداوند را شاکرم که بار دیگر شاهد بودیم مردم این خطٌه سرفراز با حضورقابل توجه خود در پای صندوق های رای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با نصابی بالاتر از میانگین کشوری حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی و اصول اساسی آن اعلام نمودند. این بزرگواری ملت تلاشی بیش از پیش را از سوی برگزیدگان آنها در مجلس دوازدهم برای رفع معضلات مردم می طلبد.

اینجانب بعنوان یک شهروند از زحمات کلیه مسئولان و دست اندر کاران برگزاری این انتخابات و گروهها و ستادهای همه کاندیداها ، بویژه گروه بزرگ و با نفوذ معتمدین ، که در هر ۵ شهرستان به شور و نشاط انتخاباتی کمک کردند تشکر می نمایم و ضمن تبریک به جناب آقای بروجردی منتخب با تجربه حوزه انتخاباتی لارستان بزرگ ، آمادگی خود را برای کمک به توسعه متوازن هر ۵ شهرستان اعلام و از خداوند سبحان برای ایشان در این وظیفه خطیر توفیق و عاقبت بخیری طلب می نمایم.

جمشید جعفرپور
نماینده دوره نهم ودهم مجلس

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “پیام جعفرپور به بروجردی؛ بزرگواری ملت تلاش بیش از پیش برای رفع معضلات را می طلبد؛ اماده کمک به شما هستم”

  1. ناشناس گفت:

    تشکر آقای جعفر پور اگر دور قبلی هم خودخواهی نکرده بودی و کناره گیری کرده بودی اوضاع خیلی بهتر بود

  2. ناشناس گفت:

    جناب دکتر جعفر پور.تبریک شما اصلا به درد لار نمیخوره. اگه واقعا دلسوز لار بودی که ۴ سال قبل این همه سماجت و پافشاری برای ماندن نمی کردی که باعث پسرفت و عقب گرد لار شود.

  3. ناشناس گفت:

    سلام
    اگر آقای بروجردی بخواهد از آقای جعفرپور مشاوره بگیرد از همین حالا تکلیفشان مشخص است “فرو رفتن در حاشیه ” و تعصب بیجا از حمایت افراد نالایق

  4. 2 گفت:

    متاسفانه آقای جعفر پور ۱۲ سال لارستان را به عقب راند به جای تذکر به دیگران جبران کنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین