پنج شنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بروجردی در گفتگو با العالم: مردم ایران با جدیت انتخابات را دنبال می‌کنند و حرکت مناظره ها شبیه پرواز یک هواپیماست

علاءالدین بروجردی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران از نظر سلیقه و منش با یکدیگر متفاوت هستند اما این مساله ارزشمند است.حرکت مناظره ها شبیه…

علاءالدین بروجردی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران از نظر سلیقه و منش با یکدیگر متفاوت هستند اما این مساله ارزشمند است.حرکت مناظره ها شبیه به پرواز یک هواپیماست که کم کم اوج می گیرد سپس در آسمان به سطح ایمن می رسد و دوباره فرود می آید.

به گزارش میلاد لارستان نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با شبکه خبری العالم گفت: مردم با جدیت روند انتخابات را دنبال می کنند.

بروجردی ادامه داد: انتخابات در ایران، در مقایسه با برخی از کشورهای منطقه، مسئله محوری است، به طوری که در دوره های مختلف انتخابات ریاست جمهوری، افراد کمی توانستند تشخیص دهند که کدام فرد برنده انتخابات است.

وی افزود: ما کاندیداها را مانند آمریکا یا کشورهای دیگر به دو نفر محدود نکردیم، بنابراین می بینید که شش نامزد با سوابق و سلایق مختلف در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

بروجردی گفت: درست است که می گویند پنج نفر از آنها اصولگرا و یک نفر اصلاح طلب است، اما در مسائل سیاسی، اقتصادی، تجاری و بین المللی از نظر سلیقه و نگرش متفاوت هستند و نگاهشان با هم متفاوت است و این یک پدیده خوب و ارزشمند در انتخابات ریاست جمهوری ایران است.

وی خاطرنشان کرد: این امری طبیعی است زیرا طراحان این میزگردها برای گفت و گو بین کاندیداها پنج مناظره را برای آنها تنظیم می کنند که در آن ابتدا درباره پروژه ها و تبلیغات انتخاباتی خود صحبت می کنند لذا حرکت مناظره ها شبیه به پرواز یک هواپیماست که کم کم اوج می گیرد سپس در آسمان به سطح ایمن می رسد و دوباره فرود می آید.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بروجردی در گفتگو با العالم: مردم ایران با جدیت انتخابات را دنبال می‌کنند و حرکت مناظره ها شبیه پرواز یک هواپیماست”

  1. اوج تبلیغات. انتخاباتی. وسپس. فرود. در سطح؟؟ گفت:

    چه تشبیه جالبی از. تبلیغات. انتخاباتی میکنند اقای بروجردی. ابتدا. اوج میگیرند. واهسته به سطح برمیگردند وفرود می ایند این اوج وفرود به چه معنایی است؟؟!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین