جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

رشد 87% خدمات ارئه شده به مددجویان لارستانی

میلاد لارستان: کارشناس برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات کمیته امداد لارستان از رشد ۸۷% درصدی خدمات ارائه شده به مددجویان کمیته امداد این شهرستان در شش ماهه اول سال…

میلاد لارستان: کارشناس برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات کمیته امداد لارستان از رشد ۸۷% درصدی خدمات ارائه شده به مددجویان کمیته امداد این شهرستان در شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان محمد هادی معتمد، اظهار داشت : تمام تلاش کارکنان امداد افزایش تعامل با نیکوکاران و مراکز خیریه است و این امر منجر به افزایش میزان خدمات بهتر و کیفی تر به نیازمندان خواهد شد .

وی افزود : در شش ماهه اول سال ۹۴، کمک های مردمی و صدقات به میزان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده که نسبت به سال قبل رشد ۲۰% درصدی داشته است.

کارشناس برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه در طرح اکرام ایتام ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جمع آوری شده که دارای رشد ۵۴%درصدی بوده است، تصریح کرد: در جشن عاطفه ها ۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال از سوی نیکوکاران لارستانی به نیازمندان هدایا جمع آوری شد که با رشد ۲۶%درصد همراه بوده است.

معتمد با بیان اینکه در زمینه اعطای وام قرض الحسنه ۳ میلیارد ریال و با رشدی معادل ۱۵۰%درصد نسبت به سال گذشته همراه بوده است، اضافه کرد: در زمینه مساعدت های فرهنگی اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ریال هزینه شده که در این خصوص رشد ۶۴% درصد داشته ایم.

وی بیان کرد: وام های اشتغالزایی به میزان ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شده که خوشبختانه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۱۲%درصد داشته است .

این کارشناس تصریح کرد : اعتماد مردم به کمیته امداد ستودنی است و تمام مساعدت های مردمی و صدقات صرفا در همین شهرستان و به بهترین نحو به دست نیازمندترین افراد خواهد رسید .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین