چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17

برگزاری تور «لارگردی» ویژه تعطیلات نوروز در لارستان

رئیس اداره میراث فرهنگی لارستان از برگزاری تور «لارگردی» ویژه تعطیلات نوروز در این شهرستان خبر داد. سیما علویه در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با تبریک عید باستانی نوروز…

رئیس اداره میراث فرهنگی لارستان از برگزاری تور «لارگردی» ویژه تعطیلات نوروز در این شهرستان خبر داد.

سیما علویه در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با تبریک عید باستانی نوروز اظهار داشت: به منظور معرفی و شناساندن آثار ارزشمند تاریخی و فرهنگ کهن منطقه لارستان به شهروندان و همچنین مهمانان نوروزی در قالب ویژه‌برنامه نوروزگاه ۹۷، تور «لارگردی» برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این برنامه به‌طور رایگان اجرا می‌شود، افزود: تور «لارگردی» از طرف اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لارستان با همکاری شرکت شیرینی سرای فدک برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی لارستان تصریح کرد: این برنامه از چهارم تا نهم فروردین‌ماه ۹۷ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر به اجرا می‌آید.

این مسوول با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در تور «لارگردی» از اماکن تاریخی مجموعه باغ نشاط، بازار قیصریه، دهنشیر، مسجد چهاربرکه، کاروانسراهای نو و گلشن، قلعه اژدهاپیکر و برج ننه نادر بازدید می‌کنند، اضافه کرد: محل تجمع علاقه‌مندان در باغ نشاط، واقع در لار، شهرقدیم، خیابان ساحلی، مقابل اداره پست مرکزی است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین