پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

راه اندازی سرپرستی خبرگزاری هنرآنلاین درفارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از راه اندازی سرپرستی خبرگزاری هنرایران در استان خبرداد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی…

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از راه اندازی سرپرستی خبرگزاری هنرایران در استان خبرداد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از  روابط عمومی اداره کل

فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس،از سوی موسسه فرهنگی،هنری توسعه هنرهای معاصر،سرپرستی خبرگزاری هنرایران در فارس راه اندازی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این باره گفت:با توجه به ظرفیت بالای خبریِ حوزه ی فرهنگ و هنر دراستان سرپرستی خبرگزاری هنرایران در فارس راه اندازی شد. بهزاد مریدی افزود: گسترش و تعمیق ارتباط رسانه ای میان نهادهای فرهنگی و جامعه ی فعالانِ هنری در سطح کشور، نقش بسیار مهم و کلیدی در ترویج ارزش‌های والای این حوزه را به دنبال خواهد داشت.

او بر تقویت فضای رسانه ای در این راستا تاکید کرد و گفت: مسئولان فرهنگی،هنری و اصحاب رسانه باید با افزایش فعالیت‌ها از طریق بهره‌گیری از مشارکت‌های ارزشیِ این چنینی، در جهت اعتلای اهداف عالی این حوزه ی آینده ساز، در سطح کشورگام بردارند و ترویج این مهم را در اولویتِ و دستور کار خود قرار دهند.

مریدی، خبرگزاری هنر ایران را مرجعی برای جوشش آثار هنری خواند و ابراز کرد: حقیقت هنر، نوعی معرفت است و استفاده از هنر برای ترویج فضائل اخلاقی امری ضروری است.

مدیر کل ارشاد فارس بزرگترین توجه به حوزه هنر را گسترش آن دانست و اضافه کرد: حفظ، احیا و ترویج هنر در جامعه و انتقال به نسل های آینده می تواند منبع ایجاد گفتمان غالب و فرهنگسازی در جامعه هنری و رسانه ای بر اساس مبانی، اصول و ارزشها شود و این مهم با فعالیت رسانه ها بخصوص در فضای مجازی، قابل اشاعه و تعمیم است.

خبرگزاری هنر ایران وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و نخستین سرپرستی استانی خود را به فارس واگذار کرده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین