پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کلینیک های گیاهپزشکی و جهاد کشاورزی لارستان با هم تعامل نمودند

جلسه ساماندهی سم فروشی ها،کلینیک های گیاهپزشکی و تعامل با بخش دولتی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد…

جلسه ساماندهی سم فروشی ها،کلینیک های گیاهپزشکی و تعامل با بخش دولتی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان، جلسه ای با حضور مدیر شهرستان،کارشناسان حفظ نباتات، مسئولین فنی کلینیک های گیاهپزشکی و سم فروشی ها در محل مدیریت جهاد کشاورزی ، در راستای تولید محصول سالم و کاهش مصرف سموم برگزار گردید.

در ابتدای این نشست فرزاد قاسمی، معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص اهمیت و نقش فروشگاههای عرضه سموم کشاورزی در سلامت انسان و محیط زیست مطالبی را بیان نمود. وی با تاکید بر عدم عرضه سموم غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته در فروشگاه ها، خواستار رابطه بیشتر و بهتر فروشگاههای عرضه کود و سموم شیمیایی با جهاد کشاورزی شد.

علی سعیدی نژاد مسئول اداره بهبود تولیدات گیاهی، با توجه به نقش تغذیه در افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی بیان داشت استفاده از کودهای دارای گواهی ثبت مواد کودی حائز اهمیت است و مدت اعتبار این گواهی را دو سال عنوان کرد. وی جهت بررسی صحت و سلامت کودها سایت WWW.KSWRI.IR  را به مسیولین و کارشناسان فروشگاه های عرضه سموم معرفی نمود.

در ادامه محمد زرگری مسئول حفظ نباتات شهرستان با بیان اهمیت سامانه مونیتورینگ سموم، تجهیز فروشگاه به دستگاه کامپیوتر و فاکس جهت ارتباط بیشتر  را ضروری دانست.و بر رعایت نکات ایمنی لازم در فروشگاه جهت حفظ سلامتی افراد حاضر در فروشگاه، تاکید کرد.

در پایان اسما جوکاری کارشناس حفظ نباتات شهرستان در خصوص آفات و بیماریهای مهم گندم و کلزا نکات فنی ارائه نمود و حاضرین در جلسه به بیان دیدگاهها و مشکلات خود پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۶:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین