پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

برگزاری مسابقات “مدهامتان” در لارستان

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد فارس از برگزاری مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی «مدها متان» در شیراز خبر داده و گفت: این جشنواره با حضور ۱۲۴ منتخب مرحله منطقه ای…

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد فارس از برگزاری مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی «مدها متان» در شیراز خبر داده و گفت: این جشنواره با حضور ۱۲۴

منتخب مرحله منطقه ای جمعه (۲۲آبان) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) برگزار می شود.

رضا باقری، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس گفت: مرحله منطقه ای دهمین جشنواره قرآنی «مدها متان» با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم و موذنین عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در پنج شهرستان شیراز، لارستان، فسا، آباده و لامرد برگزار شد که ۱۲۴ نفر از منتخبین به مرحله استانی راه پیدا کردند.

 سرپرست نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان فارس با اشاره به اینکه مرحله استانی این جشنواره جمعه (۲۲آبان) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) برگزار می شود. تاکید کرد: این جشنواره در ۲ گروه برادران و خواهران و در ۲ رده سنی زیر و بالای ۱۸ سال برگزار شد که برادران در رشته های قرائت، ترتیل، اذان، حفظ کل، ۲۰ جزء و ۱۰ جزء و تصحیح قرائت سوره حمد و توحید و اذکار نماز به رقابت پرداختند.

باقری افزود: خواهران نیز در رشته های حفظ کل، ۲۰ جزء، ۱۰ جزء، یک تا ۹ جزء و تصحیح قرائت سوره حمد و توحید و اذکار نماز شرکت کردند که منتخبان در رشته حفظ کل به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از شبستان وی با اشاره به اینکه مرحله کشوری دهمین جشنواره قرآنی «مدها متان» آذر ماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود، گفت: مسابقات در رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه نیز ۲۹ آبان به شکل  سراسری برگزار می شود که جزئیات آن به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین