پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

پیوند 3 انگشت یک بیمار در لارستان+تصاویر

میلاد لارستان: برای اولین بار با تلاش پزشکان عمل پیوند سه انگشت قطع شده در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)لارستان صورت گرفت. به گزارش میلاد لارستان؛ برای اولین بار در…

میلاد لارستان: برای اولین بار با تلاش پزشکان عمل پیوند سه انگشت قطع شده در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)لارستان صورت گرفت.

به گزارش میلاد لارستان؛ برای اولین بار در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان پیوند سه انگشت قطع شده یک مجروح توسط دکتر  چهرازی متخصص ارتوپدی صورت گرفت که خوشبختانه حال عمومی بیمار بعد از عمل رضایت بخش گزارش شده است.

دکتر چهرازی معاون درمان و متخصص ارتوپدی پس از انجام این عمل در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به جزئیات حادثه و اقدامات صورت گرفته، اظهار داشت: همكاران بخش اتفاقاتپس از آگاهی از این اتفاق ناگوار، به اينجانب اطلاع دادند كه با درايت پرسنل بیمارستان، بيمار به سرعت به اتاق عمل انتقال داده شد.

وی افزود: با توجه به قطع كامل سه انگشت از محل اتصال به دست و عدم زمان كافي براي اعزام بيمار به مراكز مجهزتر وظيفه انساني و شرعي خود دانستم كه عمل جراحي فوق را انجام دهم.

دکتر چهرازی باتشکر از الطاف الهي، تصریح کرد: توانستيم به كمك تيم جراحي و بيهوشي بيمارستان امام رضا(ع) لارستان، عمل پيوند انگشت را براي اولين بار در لارستان انجام دهيم.

این پزشک متخصص، گفت: هم اكنون وضعيت عمومی بيمار مناسب است و از بيمارستان ترخص شده اند که با استعانت به الطاف الهي علي رغم اينكه براي تصميم گيري راجع به نتيجه عمل هنوز زود است اما شواهد باليني حاكي از وضعيت مناسب انگشتان به استثناء يك انگشت دارند.

 

خبرنگار: روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین