یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

استادکشفی را بهتر بشناسیم…

خانه فرهنگ ورد آورد در طي برگزاري سلسله برنامه هاي مرباي شيرين ، ميزبان استاد سيد مصطفي کشفي مولف، نويسنده و نگارگر نام آشناي کتب درسي کودکان و نوجوانان است….

خانه فرهنگ ورد آورد در طي برگزاري سلسله برنامه هاي مرباي شيرين ، ميزبان استاد سيد مصطفي کشفي مولف، نويسنده و نگارگر نام آشناي کتب درسي کودکان و نوجوانان است.

 به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبرگزاري آريا، سلسله برنامه هاي مرباي شيرين که به همت باشگاه کتاب خانه فرهنگ ورد آورد و به جهت معرفي مولفان ، نويسندگان، شاعران و دست اندرکاران کتب درسي و غير درسي  کودک و نوجوان برگزار مي گردد، در تاريخ ۲۶ آبان ۱۳۹۴  ميزبان استاد سيد مصطفي کشفي است تا با حضور کودکان و نوجوانان و عموم علاقمندان به صورت رو در رو با اين پيشکسوت اديب و هنرمند ، گپ و گفت خودماني داشته باشند.

استاد سيد مصطفي کشفي متولد ۱۷ اسفند ۱۳۲۳ در لارستان فارس وفارغ التحصيل انستيتو هنر و دوره تربيت مدرس هنر دانشگاه تهران است. سالها همکار و هم اتاق تصويرگران کتب درسي بوده و مدت ها آموزش خط تحريري در کتب درسي با خط تحريري ايشان انجام شده است و اکنون دوران ۳۰ ساله دوم خود را در آموزش پرورش و در دبيرستان علامه طباطبايي با مسئوليت هاي متعددي مي گذراند.

اگر چه چند سال از بازنشستگي ايشان مي گذرد، اما هنوز نام ايشان در شناسنامه کتب فارسي دوم دبيرستان به چشم مي خورد. وي در سال ۱۳۷۳ در تدوين چهار جلد کتاب به سفارش دفتر تاليف کتب درسي وزارت آموزش پرورش شرکت داشتند که در سالهاي بعد و قبل از آن هم يادگاري هاي ارزشمندي در کتب درسي و غير درسي از خود بر جاي گذاشته اند. ايشان در زمينه تاليف چند کتاب با مجموعه قلم چي نيز همکاري داشته اند.استاد سيد مصطفي کشفي در زمينه طراحي، خطاطي، شعر و موسيقي نيز مدارج بالايي را طي کرده و در همه آنها به حق صاحبنظر و پيشگام هستند.

ایشان از همکاران صمیمی مجموعه میلادلارستان بوده و میلادلارستان همواره از آثار زیبای این هنرمند بهره می برد

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین