پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مطرح کرد

رتبه 78 کشور ایران در مشارکت نیک اندیشانه در دنیا

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، گفت: براساس گزارش یکی از موسسات خیریه به لحاظ انجام کارهای عام المنفعه و مشارکت های مردمی کشور ایران در رتبه ۷۸…

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، گفت: براساس گزارش یکی از موسسات خیریه به لحاظ انجام کارهای عام المنفعه و مشارکت های مردمی کشور ایران در رتبه ۷۸ کشورهای دنیا قرار دارد.

به گزارش میلاد لارستان مهرالله رخشان مهر در نشست تخصصی با نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش، معاون استاندار فارس و فرماندا ویژه لارستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لار و جمعی از خیرین مدرسه ساز در فرمانداری لارستان با تأکید بر نقش خیرین در عرصه های مختلف به وژه مدرسه سازی، اظهار داشت: براساس گزارش یکی از موسسات خیریه به لحاظ انجام کارهای عام المنفعه و مشارکت های مردمی کشور ایران در رتبه ۷۸ کشورهای دنیا قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در کشوری مانند آمریکا سعی مردم در انجام کارهای خیر به ترتیب بر روی امورات مذهب، اموزش و سلامت تمرکز دارند، افزود: در کشور ایران رتبه اول جذب مشارکت خیرین به حوزه سلامت، آموزش و مذهب اختصاص دارد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پایه و اساس فرهنگ، سلامت، امنیت و غیره را سرمایه گذاری در بخش آموزش دانست و تصریح کرد: دولت باید با فراهم سازی زیرساختها و عمل به تعهدات باعث دلگرمی خیرین شوند.

معاون وزر آموزش و پرورش از تخصیص ۱۰۰ درصدی تعهدات دولت نسبت به خیرین در سال گذشته برای نخستین بار خبر داد و افزود: منابع خیرینی که دولت برای امسال پیش بینی کرده، نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است.

این مسئول با بیان اینکه میزان اعتبارات اختصاصی دولت برای مشارکت با خیرین در سال ۹۶ بالغ بر ۲۰۶ میلیارد تومان بوده است، خاطر نشان کرد: این اعتبارات در سال جاری به ۴۱۱ میلیارد تومان افزایش یافته است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین