جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

نمایندگی نوسازی مدارس لارستان به اداره ارتقاء یابد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خواستار ارتقاء نمایندگی نوسازی مدارس لارستان به سطح اداره شد. به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفرپور در نشست تخصصی با معاون وزیر و رئیس…

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خواستار ارتقاء نمایندگی نوسازی مدارس لارستان به سطح اداره شد.

به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفرپور در نشست تخصصی با معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور که در حضور معاون استاندار فارس و فرماندا ویژه لارستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لار و جمعی از خیرین مدرسه ساز در فرمانداری لارستان برگزار می شد با اشاره به روحیه مشارکت جویی مردم این شهرستان، اظهار کرد: مردم این خطه از کشورمان در امر امور خیر همیشه پیشگام بوده اند.

وی افزود: توقع خیرین این است که حداقل به میزان مشارکت آنها در انجام کارهای عام المنفعه، دولت نیز همکاری، حمایت و پشتیبانی لازم را صورت دهد.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده بهینه از ظرفیت خیرین و ساماندهی این کمک ها نیاز به برنامه ریزی دارد، تصریح کرد: بنیاد خیریه هاشمی یکی از مراکزی است که با فعالیت در منطقه لارستان، سرمایه های خیرین را به سمت و سوی رفع نیازها و خلاءها سوق می دهد.

جعفرپور با درخواست از معاون وزیر آموزش و پرورش برای افزایش حدود اختیارات ادارات مستقر در لارستان، خاطر نشان کرد: شهرستان لارستان وسیع ترین شهرستان در استان پهناور فارس محسوب می شود.

این مسئول در پایان خواستار ارتقاء نمایندگی نوسازی مدارس لارستان به سطح اداره شد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نمایندگی نوسازی مدارس لارستان به اداره ارتقاء یابد”

  1. ناشناس گفت:

    متاسفانه دکتر جعفرپور نماينده محترم لارستان کارهاي فرهنگي زيادي رو مي تونستن واسه منطقه انجام بدن از تاسيس راديو لارستان همانند چندين شهرستان منجمله بم و بروجرد و …..تا ارتقاي اداره فرهنگ و ارشاداسلامي به کل همانند شهرستان جيرفت که در زمان ايشان انجاميد و همچنين تاسيس کتابخانه بزرگ مرکزي لارستان که مقدمات ارتقاي اداره کتابخانه هاي لارستان را به کل فراهم مي نمود .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین