یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آغاز رقابت های فوتبال باشگاه های لارستان

میلاد لارستان: رئیس هیئت فوتبال لارستان از آغاز رقابت های فوتبال باشگاه های لارستان خبر داد. صمد کامجو در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان از آغاز مسابقات فوتبال…

میلاد لارستان: رئیس هیئت فوتبال لارستان از آغاز رقابت های فوتبال باشگاه های لارستان خبر داد.

صمد کامجو در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان از آغاز مسابقات فوتبال باشگاه های دسته یک بزرگسالان لارستان از ۲۳ آبان خبر داد و اظهار داشت: این رقابت ها با حضور ۹ تیم در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات هر روز به مدت ۲ ماه بطول انجام می شود که در پایان یک تیم به عنوان قهرمان معرفی می شود و یک تیم نیز به لیگ دسته دو لارستان سقوط می کند.

رئیس هیئت فوتبال لارستان این رقابت ها را بزرگترین تورنمت مسابقات فوتبال در لارستان دانست و تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۹ تیم شهید مختار، وصال شهید نیرومند، هما، سایپا، شهید چمران، ستاره آبی، ۲۲ بهمن، نبرد لار، شهرداری لطیفی حضور دارند.

کامجو با بیان اینکه در صورت فراهم شدن شرایط لازم مسابقات جام حذفی در لارستان برگزار می شود، گفت: بعد از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال شهرستان، لیگ دسته دو لارستان به صورت دوره ای برگزار می شود.

وی در پایان اضافه کرد: استقلال لطیفی که تا سال گذشته در لیگ لارستان حضور داشت، امسال به عنوان نماینده این شهرستان در لیگ برتر استان حضور دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین