یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

سمت جدید جعفرپور در کمیسیون فرهنگی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از برگزاری جلسه‌ مشترک کمیسیون متبوعش با وزارت کشور برای بررسی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در آینده‌ای نزدیک خبر داد. سیدعلی طاهری گفت: مقرر شد کمیسیون…

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از برگزاری جلسه‌ مشترک کمیسیون متبوعش با وزارت کشور برای بررسی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در آینده‌ای نزدیک خبر داد. سیدعلی طاهری گفت: مقرر

شد کمیسیون فرهنگی در آینده‌ای نزدیک جلسه مشترکی با مسئولان وزارت کشور برگزار کند تا مشخص شود کمیسیون فرهنگی در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی از لحاظ قانونگذاری و نظارت بر قوانین موجود چه کمکی می‌تواند داشته باشد.

وی افزود: در ادامه جلسه امروز تعیین یک نفر از اعضای کمیسیون برای عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه‌های توسعه کشور در دستور کار بود که آقای جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان برای عضویت در کمیسیون مشترک انتخاب شد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از خانه ملت سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه کمیسیون مشترک تشکیل شده از اعضای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و برنامه و بودجه برای بررسی طرح تشکیل سازمان قرآن کریم خبرداد وگفت: نظرات متعددی مطرح اما منجر به رای‌گیری نشد،  در نهایت ادامه بحث به جلسه آینده موکول شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین