شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

پیشنهادی به مسئولین شهرداری، شورای شهر، محیط زیست و..

یکی از مخاطبان میلادلارستان با ارسال پیامی در خصوص بارندگی های اخیر پیشنهادی در زمینه بهبود استفاده از آبهای سطحی و تبدیل فاجعه سیل به فرصت ارائه داده است. می…

یکی از مخاطبان میلادلارستان با ارسال پیامی در خصوص بارندگی های اخیر پیشنهادی در زمینه بهبود استفاده از آبهای سطحی و تبدیل فاجعه سیل به فرصت ارائه داده است. می طلبد مسئولین محترم

لار به خصوص شهرداری، شورای شهر، محیط زیست، جهادکشاورزی و.. تاملی در این پیشنهاد داشته باشند. متن پیشنهاد ارائه شده به قرار زیر است:

خدا را شکر و  با این لطف و کرم خداوند کم کم  خشکسالی در منطقه  کم می شود. امیدوارم مسولین محترم لار از این فرصت ها استفاده مناسب کنند و با تدبیر صحیح انشاله نه تنها جلوی فاجعه را بگیرند بلکه آن را تبدیل به فرصت کنند. بی شک از این همه آب جاری می شود استفاده بهینه کرد به گونه ای که نه تنها مشکل سیل و آبگیری شهر را با کمترین هزینه رفع کنند، بلکه آن را تبدیل به فرصت کنند.

بی شک قسمت های اصلی شهر که آبگیر هستند، نظیر حوالی بائن و یا پمپ بنزین جایگاه صالح پور را می توان  تبدیل به دریاچه مصنوعی کرده  و کلیه آبهای جاری را به دریاچه هدایت نمود تا در فصل بارندگی محل تفرجگاه و در فصل گرم با توجه به بستر مناسبش محل برگزاری بعضی مراسم باشد. شاید هم ایده های بهتر بتوان برای آن متصور شد. درحال حاضر حوالی پمپ بنزین زمینهای کاملا خالی از سکنه بوده که شهرداری به راحتی می تواند با صاحبان  آن مکان ها توافق نموده و آن جا را برای مقاصد تفریحی خریداری نماید. لطفا پیگیری کنید تا از این نزولات الهی به نحو احسن استفاده کنیم.

این یک توفیق اجباری است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین