شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

از آسفالت تا احداث کتابخانه در کوه حاصل درخواست های مردمی

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم،…

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و

حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم

۱)   لطفا پيگير آسفالت ۱۲ متري فرمانداري باشيد .آسفالت اين خيابان با جاده خاكي تفاوتي ندارد(قابل توجه شهرداری محترم لار)

۲)    رشته كوهي در كنار مدرسه اميركبير وجود دارد كه ميتواند جايگاه مناسبي باشد براي ساخت كتابخانه محلي . از نيروهاي بسيجي استفاده كنيد براي ايجاد حفره درون كوه و متعاقبا احداث كتابخانه .(پیشنهادی به مسئولین اداره کتابخانه ها و آموزش و پرورش)
   
۳)    در زمان اتمام کار ادارات و تعطیلی  مدارس و دانشگاه مسيربلوار راه ترابري کمی شلوغ شده و به دلیل طولانی بودن مسیر دوربرگردان عده زیادی  مسیر را خلاف برميگردند که این امر موجب  چندين تصادف مختلف در همین مسیر شده است. لطفا  بريدگي را مانند قبل  مجددا باز نمایید(قابل توجه اداره راهنمایی و رانندگی)

۴)    خواهشمند است ماموران محترم برق کمی وقت شناس باشند و ساعت يك ونيم ظهر درب منازل را نزنند( قابل توجه مدیریت برق منطقه ای)

۵)    در كنار مسجد بازار امام شهرجديد قرار است مسجدي ديگر ساخته شود و اين در حاليست كه به اندازه كافي در لار مسجد داريم خواهشمند است انرا تغيير كاربري دهيد تا شركتي تأسيس شود تا براي ۵۰جوان اشتغالزايي شود اين ايده را به گوش امام جمعه لار برسانيد(قابل توجه خیرین- دفتر امام جمعه- فرمانداری محترم)

۶)    ورودی به سمت  محله نواز طرف  باغ ملي روبروي مسجد قبله دعا خيابان باريك است كه اكر سكوهاي دوطرف كه بلااستفاده مي باشد برداشته شود می توان عبور و مرور ماشینها را تسهیل نمود. لطفا پیگیری نمایید(قابل توجه شهرداری محترم)

۷)    به كجا مراجعه كنيم؟ما اهالي مسكن مهر طرف تنك اسد و آخر انديشه از آسفالت، گاز وبقيه امكانات كه در شهرموجود  است محروم هستيم . بعد از مدت ها صاحب منزل  شده ايم وزمستان نيز درراه است بهتر نيست كه مسولين به فكر ما هم باشند(قابل توجه مسئولین و متولیان مسکن مهر و اداره مسکن و شهرسازی و شرکت گاز)

۸)    با تشکر از شهردار محترم.در صورت امكان در شهرك محمدرسول ا… فضاي سبز طراحي كنيد (قابل توجه مجموعه فضای سبز شهرداری لار)

۹)    خواشمنديم ورودي شهرك محمدرسول ا… را بهسازي كنند به دليل تجمع آب وضعيت نامناسبي بوجود آمده(قابل توجه شهرداری محترم)
     
۱۰)    لطفا فكري به حال گازشهرك انديشه بكنيد زمستان امسال هم فرارسيد خبري ازگازنيست (قابل توجه شرکت گاز)
     
۱۱)    مدتي است در لار تعداد بسيار زيادي متكدي و گدا پيدا شده اند و در هر مكاني عده اي به اين امر زشت مي پردازند از داروخانه و كلينيك و فروشگاه تا بانك و بيمارستان و درب منازل. آيا هيچ ارگاني يا مسولي توانايي رسيدگي به اين موضوع را ندارد؟ (قابل توجه نیروی انتظامی)

۱۲)    لطفا فكري به حال زيبا سازي و توسعه امكانات تفريحي و سرگرمي پارك شهر كنيد تا حداقل مكاني براي تفريح سالم مردم بخصوص جوانان و كودكان شهر وجود داشته باشد(قابل توجه شهرداری لار و نیز بخش خصوصی)

۱۳)    آيا امكان دارد تا ساختن درمانگاه تامين اجتماعي آن را موقتا در يكي از مدارس تازه تاسيس آموزش و پرورش دايركرد؟ (قابل توجه شورای شهر- اداره تامین اجتماعی- دانشکده علوم پزشکی- آموزش و پرورش)
 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین