شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

روشن ضمیر: بیشترین سرمایه گذاری دشمن در فرهنگ اسلامی است

دبیر افتخاری جشنواره مردمی عمار در لارستان، سومین دوره اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار گفت: نیروهای بسیجی، انقلابی، هنرمند و مبتکر باید در عرصه‌های گسترده فرهنگی وارد شوند تا با…

دبیر افتخاری جشنواره مردمی عمار در لارستان، سومین دوره اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار گفت: نیروهای بسیجی، انقلابی، هنرمند و مبتکر باید در

عرصه‌های گسترده فرهنگی وارد شوند تا با همدلی و همفکری بر شبیخون فرهنگی دشمن فائق شویم.

به گزارش مبیادلارستان حاج ابراهیم روشن‌ضمیر  در  نشست خبری با اشاره به اینکه استکبار با تمام امکانات خود به زوایای زندگی مردم ما یورش آورده است، اظهار داشت: هدف استکبار، مقابله با دین مبین اسلام است.

وی بابیان اینکه اسلام با انحصارطلبی و ذلت‌پذیری مخالف است، افزود: اسلام ناب محمدی (ص)، به دنبال خوب زیستن است و به خاطر سازگار نبودن این عقیده با خوی مستکبران، دشمنان به طرق مختلف در تلاش برای ضربه زدن به ایران اسلامی هستند.

دبیر افتخاری جشنواره مردمی عمار در لارستان با اشاره به اینکه دشمن در تمام عرصه‌ها برای لطمه زدن به کشورمان برنامه دارد، تصریح کرد: دشمنان با پی بردن به اهمیت مقوله فرهنگی، بیشترین سرمایه‌گذاری خود را به این بخش معطوف کرده‌اند.

وی بابیان اینکه دشمن با استفاده از فیلم‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی علیه کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران وارد عمل شده است، خاطرنشان کرد: آنان در تلاش هستند تا فرهنگ منحط غربی را به جوامع قالب کنند و بدین‌صورت بر آنان تسلط یابند.

روشن‌ضمیر با تأکید بر اینکه باید تلاش بر حمایت از جشنواره‌هایی از قبیل جشنواره مردمی عمار گسترش یابد، افزود: نیروهای بسیجی، انقلابی، هنرمند و مبتکر باید در عرصه‌های گسترده فرهنگی وارد شوند تا با همدلی و همفکری بر این شبیخون فرهنگی فائق آیند.

این کارشناس فرهنگی با هشدار به اینکه دشمن در تلاش است از طریق ماهواره اعتقاد، ارزش‌ها و به‌ویژه فضای خانواده‌ها را تحت تأثیر افکار و عقاید پلید خود قرار دهند، تصریح کرد: دشمنان از این طریق سعی در تضعیف ما دارند و جوانان ما باید با ورود به عرصه‌های ابتکاری هنری با حربه‌های آنان مقابله کنند تا بتوانیم دستاوردهای باارزش خود را حفظ کنیم.

وی با تأکید بر جذب هنرمندان ولایی، خوش‌فکر، باتقوا و دلسوز برای گسترش حرکت‌های نوین فرهنگی، خطاب به مسئولان، گفت: از مسئولان مختلف فرهنگی از سطح کشور تا شهرستان می‌خواهیم تا با حمایت از جوانان مستعد و کارآمد کشور در راستای جامه عمل پوشاندن به دغدغه‌های متعدد رهبری در مورد مقابله با نقشه‌های گوناگون دشمنان، حمایت کنند.

دبیر افتخاری جشنواره مردمی عمار در لارستان با تقدیر از جوانان این شهرستان که در طول فعالیت این جشنواره در لارستان تلاش‌های بسیاری داشته‌اند، افزود: از مردم تقاضا داریم تا با حمایت مادی و معنوی خود از چنین جشنواره‌هایی، در راستای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی، نسبت به انفاق فرهنگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی مردمی بودن جشنواره عمار را یک ویژگی بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: اکران فیلم‌های این جشنواره در اماکن مختلف از قبیل جمع‌های دانشجویی و دانش‌آموزی، پارک‌ها، مساجد و غیره اثرگذاری آن‌ها را بیشتر و عمیق‌تر می‌کند.

روشن‌ضمیر ابراز امیدواری کرد سومین دوره اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار که از دی‌ماه امسال در لارستان آغاز می‌شود با استقبال عمومی همراه باشد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین