جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کیفیت بهتر پروژه های خیرساز نسبت به دولتی

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با تأکید بر کیفیت بهتر کارهای خیرین نسبت به پروژه های دولتی، گفت: در سیستم دولتی نظارت، مشاوره و کیفیت کارها کمتر مورد توجه قرار…

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با تأکید بر کیفیت بهتر کارهای خیرین نسبت به پروژه های دولتی، گفت: در سیستم دولتی نظارت، مشاوره و کیفیت کارها کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر شهریاری در آئین کلنگ زنی ۲ پروژه عمرانی دانشکده علوم پزشکی لارستان در سخنانی ضمن تقدیر از خیرین لارستان بزرگ و با اشاره به اینکه هر زمان که به این شهرستان سفر می کنیم، برای مدت زیادی انرژی مثبت می گیریم، اظهار کرد: در هر جایی از نقاط کشور سرمی زنیم، خیرین لارستان بزرگ را به عنوان الگو مثال می زنیم.

وی با بیان اینکه کارهای خیرین ماندگار و همیشگی است، افزود: تلاش و فعالیت خیرین در حوزه سلامت، بزرگترین و اثرگذارترین اعمال عام المنفعه است چراکه با جان انسانها سروکار دارد.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با تجلیل از خدمات گسترده بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده در لارستان، تصریح کرد: این بنیاد به لحاظ کیفی، استفاده از مصالح مرغوب، زمان احداث طرح ها و همچنین قیمت تمام شده آنها، یک الگو کارها را انجام می دهد.

این مسئول با تأکید بر کیفیت بهتر کارهای خیرین نسبت به پروژه های دولتی، خاطر نشان کرد: در سیستم دولتی نظارت، مشاوره و کیفیت کارها کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید با فراهم آوری زمینه لازم، بتوان بودجه های دولتی را در پروژه های مشارکتی در اختیار خیرین قرار داد تا بدین ترتیب بر کیفیت کارها افزوده شود و دولت فقط جنبه نظارتی داشته باشد، ادامه داد: با این اقدام می توان از بودجه ها استفاده بهینه کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کیفیت بهتر پروژه های خیرساز نسبت به دولتی”

  1. ناشناس گفت:

    بله خب منم بدم لار رو مثال میزدم از همش از خیرین استفاده میشه و دولت یا بهنر بگم نماینده و فرماندار و … نظاره

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین